رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه حل قابل اعتماد و موثر برای بازاریابی موتورهای جستجو https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-به-عنوان-یک-راه-حل-قاب/ مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 30 Jan 2022 05:09:58 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22073 شفافیت یکی از قابل توجه ترین مزایای سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی به عنوان بخش مهمی از تلاش های سئو شما است. این به این دلیل است که مردم تمایل دارند به نظرات و توصیه‌ها و دوستان خود نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات آنلاین یا آفلاین اعتماد کنند. این امر آن را …

شفافیت یکی از قابل توجه ترین مزایای سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی به عنوان بخش مهمی از تلاش های سئو شما است. این به این دلیل است که مردم تمایل دارند به نظرات و توصیه‌ها و دوستان خود نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات آنلاین یا آفلاین اعتماد کنند. این امر آن را به یکی از مؤثرترین راه حل ها برای بازاریابی موتورهای جستجو تبدیل می کند و هر بازاریاب جدی بازاریابی اینترنتی به عنوان بخش مهمی از تلاش برای بهینه سازی موتور جستجوی آن ها است.

حالا اگر واقعاً خودتان از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، مای اسپیس یا توییتر استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه شده باشید که دوستان یا افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند، نظرات یا بازخوردهای مربوط به تجربه‌شان با مؤسسات تجاری را ارسال می‌کنند. این شامل به‌روزرسانی‌های وضعیت است که نشان‌دهنده قدردانی یا عدم تأیید محصولات یا خدمات خاص در فیس‌بوک است یا افرادی که تجربیات خود را در مؤسسات تجاری مختلف از رستوران‌ها، هتل‌ها یا استراحتگاه‌ها توییت می‌کنند.

اکنون اگر یک کسب و کار آنلاین دارید یا یک حضور آنلاین برای کسب و کار محلی خود ایجاد می کنید، آیا می دانید که مصرف کنندگان آنلاین در مورد تجارت شما چه می گویند؟ آیا توانستید از افرادی که نظرات و نقدهای مثبتی درباره کسب و کار شما ارسال کردند و به شکایات کسانی که راضی نبودند رسیدگی کردند تشکر کنید؟ همه این موارد می تواند برای تلاش های بازاریابی وب شما ارزشمند باشد. به عنوان یک چیز، به صاحبان مشاغل کمک می کند تا بهترین تصمیم را در مورد خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهند و همچنین کیفیت و عملکرد کارکنان خود را اتخاذ کنند. چنین اطلاعاتی می تواند برای تلاش های بازاریابی موتور جستجوی شما و موفقیت هر کسب و کار آنلاین بسیار مهم باشد.

افرادی که در کسب و کار بازاریابی وب مشغول هستند، اغلب از قدرت رسانه های اجتماعی و اینکه چگونه می تواند برای هر کسب و کاری که به صورت آنلاین اداره می کنند، سودمند باشد، نادیده می گیرند. بیش از ¾ بررسی های تجاری آنلاین در واقع بر مصرف کنندگان در تصمیم آنها برای سرمایه گذاری در یک محصول و خدمات خاص تأثیر می گذارد. این واقعاً تعجب‌آور نیست، زیرا مردم به طور طبیعی به بازخورد و توصیه‌های همتایان خود به جای هر نوع تبلیغات یا پیشنهاد فروش اعتماد دارند. مردم به راحتی ادعاهای شما را در مورد محصولات یا خدمات با کیفیت بدون مدرک یا اطلاعات خارجی باور نخواهند کرد.

رسانه های اجتماعی و سئو

همانطور که قبلاً می دانید، سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو فرآیندی است با هدف منجنیق کردن مشاغل آنلاین به برترین SERP (نتایج صفحه موتورهای جستجو) در میان موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و یاهو. رتبه بالا در SERP ها دید آنلاین را افزایش می دهد و در این فرآیند فرصت های بیشتری برای کسب سود ایجاد می کند زیرا کسب و کار شما به مشتریان آنلاین بیشتری دسترسی پیدا می کند.

اگر چه شما اغلب نمی بینید که در آن ذکر شده است سئو وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی می توانند برای موفقیت در تلاش های سئو شما بسیار ارزشمند باشند. وقتی بهینه سازی موتورهای جستجو یک موضوع فنی به نظر می رسد و به نظر می رسد هیچ ارتباطی با رسانه های اجتماعی ندارد، چگونه است؟ خب لزوما اینطور نیست. در مورد آن فکر کنید – ارتباط در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک راه خوبی برای جلب علاقه مصرف کنندگان بالقوه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.