یک بازنشسته در راه شهرداری بجنورد/ جوانان فعلا صبر کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/08/یک-بازنشسته-در-راه-شهرداری-بجنورد-جوان/ مجله آنلاین Thu, 26 Aug 2021 05:56:51 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/یک-بازنشسته-در-راه-شهرداری-بجنورد-جوان/ خبرگزاری آنلاین-گروه استانها: مرحله دوم انقلاب ویژگیهای زیادی دارد ، اما یکی از مهمترین آنها جوانان و روح مطالبه و تغییر است که تغییرات مشخصی را در مدیریت به وجود خواهد آورد. می توان. این جوان را می توان در کابینه دولت سیزدهم نیز مشاهده کرد ، جایی که در حال حاضر یک خانم 40 …

خبرگزاری آنلاین-گروه استانها: مرحله دوم انقلاب ویژگیهای زیادی دارد ، اما یکی از مهمترین آنها جوانان و روح مطالبه و تغییر است که تغییرات مشخصی را در مدیریت به وجود خواهد آورد. می توان.

این جوان را می توان در کابینه دولت سیزدهم نیز مشاهده کرد ، جایی که در حال حاضر یک خانم 40 ساله به عنوان وزیر وزارتخانه های مهم و مهم انتخاب شده است.

به همین ترتیب می توان مدیریت میانی را به جوانان واگذار کرد تا رشد کشور تسریع شود.

اما هفته گذشته ، شورای شهر بجنورد مرتضی رامانی را به عنوان شهردار جدید بجنورد انتخاب کرد. انتخابی که با حاشیه های زیادی روبرو شده و انتقادات زیادی را به همراه داشته است. دلیل اصلی این انتقاد سن بازنشستگی این فرد است.

جوانان همچنان منتظرند.بازنشستگان مشغول خدمت هستند

در بسیاری از شهرداری های شهرهای کشور ، افراد جوان و با انگیزه سر کار می آیند ، اما شورای شهر بجنورد افراد غیر مقیم را برای بازنشستگی در این سمت تعیین کرده است.

جدا از این واقعیت که انتخاب بازنشستگان به شهرداری ها عملاً خلاف قانون است ، اخراج جوانان و واگذاری چنین مسئولیتی به بازنشستگان می تواند به راحتی منافع شهر را سلاخی کند.

از سوی دیگر ، بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه های بجنورد معتقدند که انتخابات مرتضی رمنی مطرق به دو دلیل کاملاً خلاف قانون است. اولین مورد بازنشستگی رمانی است. بنابراین ، حضور وی در سمت شهرداری بجنورد تا زمانی که مجوز بازگشت به کار او صادر نشود ، عملاً قانون را نقض می کند.

از همان ابتدا که به عنوان شهردار بجنورد منصوب شد ، اعضای شورای شهر می دانستند که مشکل بازنشستگی وی حل شده است و ادعا کردند که وی مجاز به بازگشت به سر کار است.

هفته گذشته ، جمشید عین بیگی ، رئیس شورای شهر بجنورد نیز در گفتگوی زنده اینستاگرامی با خبرگزاری آنلاین این موضوع را تأیید کرد. این مجوز قرار بود مجوز رسانه باشد اما هنوز خبری مبنی بر انتشار مجوز منتشر نشده است. بنابراین تا اینجا می توان انتخابات مرتضی رحمانی را غیرقانونی دانست.

البته یکی دیگر از اعضای شورای شهر بجنورد ، یوسف مگرولی ، در جلسه شورای شهر اعلام کرد که مشکل بازنشستگی برطرف شده است.

وی افزود که موضوع بازنشستگی شهردار منتخب پس از نامه ای با قوه قضائیه حل شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مگلولی گفت: “این موضوع باید از ابتدا روشن می شد تا به فضای مجازی کشیده نشود.”

جمشید عینباج ، رئیس شورای شهر بجنورد در این نشست گفت: “این انتخابات بدون فشار ارگان ها برگزار شد و استاندارد ارزیابی بود.”

بازنشستگان / جوانان در راه بجنورد اکنون منتظر هستند

وی افزود: “ما برای هیچکس چک سفید امضا نکرده ایم. اگر در دوره آقای رامانی در شهرداری با مشکل روبرو شدید ، مشکل را پیگیری کرده و به گزینه های دیگر بروید.”

اسناد غیر مرتبط شهردار منتخب

مدرک رحمانی یکی دیگر از مسائل پیش روی شورای شهر بجنورد است. رحمانی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است ، اما طبق ضوابط اجرایی شرایط اخذ موقعیت شهرداری ، این رشته بی ربط تلقی می شود و در واقع او نمی تواند شهردار باشد.

اگر این تفاسیر به هر نحوی مسئله بازنشستگی را حل کند ، قطعاً مدرک تحصیلی وی باقی خواهد ماند ، بنابراین پس از یک بحث طولانی ، اعضای شورای شهر فردی را انتخاب کردند که شرایط اولیه را نداشت. بودن در شهرداری

بازنشستگان توانایی مدیریت شهر را ندارند

این موضوعات انتقادات رسانه ها و فعالان سیاسی شهر را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. یک فعال رسانه ای در بجنورد به آنلاین گفت:

او اضافه کرد: چگونه می توانید هنگام بازنشستگی در شهرداری با بیش از 200 هزار نفر کار کنید؟ در عین حال ، تنها شهرها نیستند که در این مدت می چرخند ، بلکه باید دگرگونی شهرها را شاهد باشیم. آیا بازنشستگان می توانند این تغییر را ایجاد کنند؟

یکی از فعالان رسانه ای با انتقاد از شهردار منتخب گفت: “امیدوارم این افراد به جوانان موقعیت خود را بدهند و برای انجام مسئولیت های جدید خود پس از بازنشستگی اقدامی انجام ندهند.” این رشته نباید از جوانان گرفته شود.

مطمئناً حضور افراد مسئول مانند شهرداری ها بسیار م thanثرتر از حضور بازنشستگان است و امیدواریم نظر اعضای شورای شهر تغییر کند. »

یکی از اعضای شورای شهر بجنورد که نمی خواهد نامش فاش شود به ماره می گوید: “با توجه به شرایط فعلی ، فرد مورد نظر ممکن است مورد تایید وزارت کشور قرار نگیرد.”

وی گفت: مدرک تحصیلی مطلق رحمانی و بازنشستگی دو عاملی هستند که در روند اخذ مجوز مشکلاتی ایجاد کردند و ممکن است مدرک وی اعمال نشود.

این عضو شورای شهر گفت: در این مورد ، شورای شهر باید گزینه های دیگری را برای محل شهرداری بجنورد در نظر بگیرد.

حال باید ببینیم آیا مسائل حقوقی این شخص که در شهرداری بجنورد حضور دارد برطرف شده است و آیا فرمان بجنورد در زمینه های غیر مرتبط در دستان بازنشستگان است یا شرایط متفاوت است ، آیا دارید؟

فعل چیست؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. فعل چیست؟ افعال کلماتی هستند که اعمال را اعم از جسمی یا روحی توصیف می کنند. افعال همچنین “حالت” را توصیف می کنند؛ مثل be، become یا exist.

  • Salah ran across the field, kicked the ball, and scored a goal.   صلاح در سراسر زمین دوید، به توپ ضربه زد و یک گل به ثمر رساند
  • “I am the State.” —King Louis XIV   “من دولت هستم.” – پادشاه لوئی چهاردهم

برخی از افعال همچنین به عنوان “افعال کمکی” می‌ آیند تا زمان فعل دیگری را تغییر دهند. از طرفی این افعال کمکی می توانند یک عبارت مثبت را با کلماتی مثل “not” منفی کنند.

البته همیشه هم ممکن نیست کلمه مناسب به ذهنتان برسد مخصوصا اگر انگلیسی زبان اصلی تان نباشد. دستیار نگارش هایی مثل گرامرلی علاوه بر این که کمک تان می کند هنگام نوشتن متوجه تمام اشتباهات املایی و دستوری تان بشوید، کلمه بهتر را هم پیشنهاد می کند.

آموزش افعال در انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.