راه‌های جلوگیری از ورود ویروس کرونا به چشم‌ها

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

راه‌های جلوگیری از ورود ویروس کرونا به چشم‌ها

۹۰۴ بازديد ۰ نظر

راه‌های جلوگیری از ورود ویروس کرونا به چشم‌ها https://livemag.ir/2021/02/راه‌های-جلوگیری-از-ورود-ویروس-کرونا-ب/ https://livemag.ir/2021/02/راه‌های-جلوگیری-از-ورود-ویروس-کرونا-ب/#respond مجله زنده خبری Wed, 10 Feb 2021 02:23:04 0000 اجتماعی https://livemag.ir/2021/02/راه‌های-جلوگیری-از-ورود-ویروس-کرونا-ب/ با شیوع ویروس تاج ، استفاده از ماسک ، دستکش ، مواد ضد عفونی کننده و موارد دیگر. برای محافظت از خود در برابر ویروس در بین مردم محبوب شده است ، اما شاید در این بین باید به انتقال تاج از طریق چشم توجه شود. او کمتر از مقامات دیگر بود. به گزارش مجله …

با شیوع ویروس تاج ، استفاده از ماسک ، دستکش ، مواد ضد عفونی کننده و موارد دیگر. برای محافظت از خود در برابر ویروس در بین مردم محبوب شده است ، اما شاید در این بین باید به انتقال تاج از طریق چشم توجه شود. او کمتر از مقامات دیگر بود.

به گزارش مجله زنده خبری ، یکی از راه های انتقال ویروس کرونا در بدن ما از طریق چشم است. ویروس پس از عطسه ، سرفه و صحبت به صورت ذراتی شناور در هوا وارد چشم می شود.

همچنین می تواند از طریق تماس کثیف و چشم و چشم ، وارد ما شده و به ما آلوده شود. بنابراین ، باید از تماس آلوده دست ها با دهان ، بینی ، چشم و اطراف آن و قبل و بعد از خراشیدن ، مالیدن چشم ، اصلاح عینک ، قطره قطره قطره چشم ، استفاده از پماد چشم و قرار دادن و از بین بردن لنزهای تماسی دست جلوگیری کنیم. خوب ما بیایید بشویم.

اگر قبلاً از لنز تماسی استفاده نکرده اید ، بهتر است خرید خود را به تأخیر بیندازید زیرا حاوی ویروس Covid 19 است.

مراقب باشید در هنگام شیوع بیماری کرونا قلب قرار ملاقات با چشم پزشک را به تعویق نیندازید.

به گفته وزارت بهداشت؛ اگر از بیمار مبتلا به بیماری کرونا قلب مراقبت می کنید و همچنین هنگام مراجعه به مراکز درمانی علاوه بر ماسک از ماسک صورت نیز استفاده می کنید.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/02/راه‌های-جلوگیری-از-ورود-ویروس-کرونا-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.