تنگه ای که باید حداقل یکبار در زندگی آن را ببینید + عکس

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

تنگه ای که باید حداقل یکبار در زندگی آن را ببینید + عکس

۸۸۶ بازديد ۱ نظر

تنگه ای که باید حداقل یکبار در زندگی آن را ببینید عکس https://online-mag.ir/2021/09/تنگه-ای-که-باید-حداقل-یکبار-در-زندگی-آن/ Sat, 11 Sep 2021 20:02:52 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/تنگه-ای-که-باید-حداقل-یکبار-در-زندگی-آن/ به گزارش مجله آنلاین ؛ تنگه آسبو در ناحیه کومالسورکی ، در 50 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است ، یکی از زیباترین و بکرترین مناطق است که با عبور از رودخانه ها و آبراهه ها جذاب و دیدنی است. برای دسترسی به این دره باید از شهر شیراز به روستای کره بروید.با این رانش …

به گزارش مجله آنلاین ؛ تنگه آسبو در ناحیه کومالسورکی ، در 50 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است ، یکی از زیباترین و بکرترین مناطق است که با عبور از رودخانه ها و آبراهه ها جذاب و دیدنی است. برای دسترسی به این دره باید از شهر شیراز به روستای کره بروید.با این رانش تنگ زمین ما دریاچه ای به طول 200 متر ایجاد کرده ایم که می توان با شنا یا قایق های بادی از آن عبور کرد. ادامه این مسیر به آبشار تندم اصبو منتهی می شود.

دیدن آبشار و محیط اطراف آن بسیار با طراوت و زیبا است. این آبشار حدود 30 متر ارتفاع دارد و از دو دیوار سنگی عبور می کند.در این منطقه پوشش دادن درختان بلوط و انواع دیگر درختان و درختچه ها ، جنگل های کوهستانی بلند. مسیر مسیری روشن است که فراز و نشیب های زیادی در آن تلاقی می کنند. در طول مسیر می توانید دره ای عمیق را از بالای کوه مشاهده کنید و در مرکز آن رودخانه ای وجود دارد که اسبها در آن خروشان می کنند. این رودخانه از طریق جاده ای باریک وارد یک روستای کره ای می شود.

مسیر آبشار از دیوارهای کوهها ، از کف دره ، از طریق آب ، از طریق کانالهای مارپیچی باریک به عرض 2-4 متر عبور می کند و ارتفاع دیوارهای اطراف از 50 متر تجاوز می کند. طول این دریاچه حدود 200 متر است و سفر آن حدود یک ساعت طول می کشد. برخی از افراد با لوله از رودخانه عبور می کنند ، در حالی که برخی دیگر شنا را ترجیح می دهند. ادامه مسیر کوه نوردی است. عبور از میان درختان خوشمزه انار نیز بخشی از این سفر است.

در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد مسیر را به صورت جداگانه در بین شکاف ها و کوره ها ادامه دهید. در رودخانه ، معمولاً برای بالا بردن تعادل و ایمنی همراه ، تجهیزات صعود مانند طناب مورد نیاز است.

کوهنوردان و علاقه مندان در مسیر رسیدن به آبشار زیبا با مشکلاتی روبرو می شوند ، اما خود آبشار به زیبایی غرش می کند و تمام خستگی را برطرف کرده و بدن خسته رهگذران و مهمانان را می غراند. آب همه بدبختی ها را جبران می کند. وقتی به این منطقه و در کنار آبشار می رسید ، بوی نعنا همه جا را فرا گرفته و مارمولک ها با صدای بلند زنگ می زنند. موسیقی آبشار در حال رقصیدن و پریدن است.

مسیر دسترسی به دره

تنگه اسب حدود 40 کیلومتری جنوب غربی شیراز از جاده شیراز-کازرون فاصله دارد.هنگام خروج باید حدود 15 کیلومتر از شیراز فاصله داشته باشید جاده کوه قرمز را در ابتدای منطقه تقسیم می کند و مستقیماً از آنجا ادامه می یابد تا به روستای کره ای می رسد.

بیست و دو

66

44

دلایل گشادی واژن

  • زایمان
  • بالا رفتن سن
  • ژنتیک
  • انجام ورزش های سنگین بدنسازی
  • بلند کردن اجسام سنگین

عوارض گشادی واژن

  • مشکل در برقراری رابطه جنسی
  • کاهش لذت جنسی
  • بی اختیاری ادرار
  • درد در لگن
  • افزایش ترشحات واژن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.