3 مرحله ضروری برای راه اندازی یک صفحه تجاری موفق در فیس بوک https://hillbilly.ir/3-مرحله-ضروری-برای-راه-اندازی-یک-صفحه-تج/ https://hillbilly.ir/3-مرحله-ضروری-برای-راه-اندازی-یک-صفحه-تج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 28 Nov 2021 19:01:02 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=18689

3 مرحله ضروری برای راه اندازی یک صفحه تجاری موفق در فیس بوک

ممکن است تصور شود که هر شرکتی در جهان یک صفحه تجاری فیس بوک دارد… درست است؟… به خصوص که طبق آمار فیس بوک ماهانه بیش از 2.5 میلیارد کاربر دارد. باور اینکه فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان است برای برخی سخت است. بازوها بیشتر می چرخند. تا ژوئن 2018، 55.1 درصد از …

3 مرحله ضروری برای راه اندازی یک صفحه تجاری موفق در فیس بوک

ممکن است تصور شود که هر شرکتی در جهان یک صفحه تجاری فیس بوک دارد… درست است؟… به خصوص که طبق آمار فیس بوک ماهانه بیش از 2.5 میلیارد کاربر دارد. باور اینکه فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان است برای برخی سخت است.

بازوها بیشتر می چرخند. تا ژوئن 2018، 55.1 درصد از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند. بنابراین، رشد شما در فیس بوک غیرقابل اندازه گیری است. با دسترسی روزانه افراد بیشتری که به زودی به پلتفرم فیس بوک می پیوندند، آینده حتی روشن تر است.

یک نظرسنجی در سال 2017 نشان داد که 57 درصد از مصرف کنندگان می گویند رسانه های اجتماعی بر تصمیم گیری های خرید آنها تأثیر می گذارد. از این 57٪، 44٪ گفتند که فیس بوک از همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی تأثیرگذارترین است.

اگر سعی کنید، آمار و داده‌ها بر اساس روندهای دیجیتال فعلی و آینده مغرضانه هستند کسب و کار محلی خود را تبلیغ کنید، آگاهی از برند را افزایش دهید، سرنخ ایجاد کنید یا فروش آنلاین را افزایش دهید شما نمی توانید طرفداران خود را افزایش ندهید … و این رایگان است !!!

همچنان دنبال کنید زیرا ما 3 استراتژی بازاریابی فیس بوک را که باید به عنوان کارمند خارج از دروازه داشته باشید به اشتراک می گذاریم. شما می توانید این کار را انجام دهید حتی اگر یک متخصص فنی کامل نباشید. و در مورد صدای کلمه فیس بوک به قول مادرشوهرم، (91 ساله است)، یا هر نوع بازاریابی دیجیتال یا رسانه های اجتماعی که شما را تا حد مرگ می ترساند، اینها ساده هستند استراتژی بازاریابی فیس بوک مخصوص شماست.

بیایید شروع کنیم!

مرحله شماره 1. URL نامعتبر خود را بررسی کنید: URL نامعتبر مانند یک پلاک معتبر است. راهی آسان برای اینکه دیگران بدانند شما در یک لحظه هستید. هنگامی که صفحه فیس بوک شرکت شما منتشر شد، می توانید آدرس اینترنتی خود را درخواست کنید. یک شرط وجود دارد. شما باید 25 را دوست داشته باشید تا شایسته باشید.

اگر شروع به دعوت دوستان و خانواده خود به صفحه خود کنید، دریافت این 25 لایک باید آسان باشد. دریافت URL وانیتی شما یک URL صفحه مانند این را به شما می دهد. پس از دریافت URL صفحه تجاری فیس بوک (بی فایده)، آن را به هر ابزار بازاریابی اضافه کنید. هدف شما افزایش فالوور و طرفداران است.

یعنی http://www.Facebook.com/pytalkbiz در مقابل این => www (.) Facebook.com/12987-kkj&*%#

گام 2. پین کردن پیام: بهترین پیام خود را ارسال کنید یا آن را در صفحه اصلی خود قرار دهید. این بدان معناست که می توانید یکی از پیام های خود را ثابت تنظیم کنید. به این ترتیب، همه کسانی که از صفحه شما بازدید می کنند، همان پست اول را خواهند دید. ساده است. پس از ایجاد یک مقاله، روی مقاله کلیک راست کنید، گزینه های خود را مشاهده خواهید کرد. روی متن پین کلیک کنید و آماده هستید.

مرحله سوم: اطلاعات به موقع را ارسال کنید. بنابراین اکنون می خواهید با ارسال اطلاعات مرتبط شروع به ساخت برند خود کنید. می‌توانید عکس، پوستر، الهام‌بخش یا محتوای قانع‌کننده پست کنید. اما به خاطر داشته باشید که عکس‌ها و ویدیوها بیشتر برای محتوا مشاهده می‌شوند. این یک روز سرگرم کننده است.

علاوه بر این، کارشناسان توصیه می کنند حداقل 1-2 قطعه محتوا در روز ارسال کنید. سعی کنید به اندازه کافی محتوا آپلود کنید تا صفحه خود را از شلوغی، بهم ریختگی یا بهم ریختگی دور نگه دارید. هیچ کس نمی خواهد اولین نفر در یک مهمانی باشد.

در نهایت، مطمئن شوید که محتوا، تصاویر و عکس های شما سرگرم کننده، آموزنده و جذاب هستند. بهترین اطلاعات ممکن را به اشتراک بگذارید مفید، آموزنده باشید، به سوالات پاسخ دهید و با انتقادات برخورد کنید.

https://hillbilly.ir/3-مرحله-ضروری-برای-راه-اندازی-یک-صفحه-تج/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.