تفاوت Amway و Shaklee چیست؟

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

تفاوت Amway و Shaklee چیست؟

۸۴۲ بازديد ۰ نظر

تفاوت Amway و Shaklee چیست؟ https://hillbilly.ir/تفاوت-amway-و-shaklee-چیست؟/ https://hillbilly.ir/تفاوت-amway-و-shaklee-چیست؟/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 19 Nov 2021 21:17:25 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18240

تفاوت Amway و Shaklee چیست؟

هر دو نام‌هایی هستند که به طور گسترده در صنعت بازاریابی شبکه‌ای پذیرفته شده‌اند. این دو شرکت به رقبای اصلی در محصولات خانگی، مراقبت های شخصی و صنایع ویتامین تبدیل شده اند. این دو شرکت استفاده خاص خود را از محصولات دارند و نه تنها آنها را می فروشند، بلکه فرصت را نیز می فروشند. …

تفاوت Amway و Shaklee چیست؟

هر دو نام‌هایی هستند که به طور گسترده در صنعت بازاریابی شبکه‌ای پذیرفته شده‌اند. این دو شرکت به رقبای اصلی در محصولات خانگی، مراقبت های شخصی و صنایع ویتامین تبدیل شده اند. این دو شرکت استفاده خاص خود را از محصولات دارند و نه تنها آنها را می فروشند، بلکه فرصت را نیز می فروشند.

بنابراین وقتی از او پرسیده شد که تفاوت Amway و Shaklee در تجارت چیست؟ شرکت Amway توسط بسیاری به عنوان یک پادشاه MLM با بیش از 45 سال تجربه در بیش از 80 کشور شناخته می شود. این محصول دارای اختراعات بسیاری است و با تحقیقات عمیق و همچنین 180 روز ضمانت پشتیبانی می شود. بسیاری از مردم خواهند گفت که قیمت شرکت بسیار بالا است، اما مشتریان آنها بسیار وفادار هستند و شرکت را ادامه می دهند. Shaklee اکنون 50 ساله است و بیش از 750000 عضو و توزیع کننده دارد. آنها یکی از اولین پاک کننده های خانگی فاسد شدنی را ایجاد کردند و ویتامین های آنها حاوی مواد طبیعی و تمیز است.

به عنوان یک خرده فروش با تجربه که به شرکتی وابسته نیستم، توصیه من این است که این سوال را نپرسید که تفاوت Amway و Shaklee چیست؟ باید از خود در مورد موثرترین راه برای فروش شرکت مورد نظر خود بپرسید. بپرسید چگونه می‌توانید به نتایجی که می‌خواهید، به روشی سریع و بدون دردسری که می‌تواند ناشی از تلاش برای جذب افراد به MLM باشد، به دست آورید؟ شما می خواهید از طرد همه خانواده و دوستان خودداری کنید. شما می خواهید در 60 روز اول پول مناسبی به دست آورید.

بنابراین حقیقت این است که هر دو شرکت بزرگی هستند، بسیار شبیه به هم هستند و در انتخاب یکی از آنها اشتباه نخواهید کرد. اگر خبر خوبی برای ایجاد کسب و کار خود نداشته باشید و راه درستی پیش نرود، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد. این به راحتی با کمک بازاریابی MLM کوچک حل می شود. چیزی که آموی و شاکلی را متمایز می کند فقط چاپ ظریف است، جزئیات کوچکی که در نهایت چندان منطقی به نظر نمی رسند. تفاوت بین یک شرکت ویتامین و دیگری ارزش بحث ندارد. سلامتی و موفقیت هدف شماست و هر دو شرکت می توانند آن را به شما ارائه دهند.

https://hillbilly.ir/تفاوت-amway-و-shaklee-چیست؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.