تکنیک ترافیک توییتر شماره 2 – نحوه استفاده از یک سایت رسانه اجتماعی برای سیل https://hillbilly.ir/تکنیک-ترافیک-توییتر-شماره-2-نحوه-استفا/ https://hillbilly.ir/تکنیک-ترافیک-توییتر-شماره-2-نحوه-استفا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 06 Nov 2021 07:13:39 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=17583

تکنیک ترافیک توییتر شماره 2 – نحوه استفاده از یک سایت رسانه اجتماعی برای سیل

اگر از توییتر برای هدایت ترافیک به وب‌سایت، وبلاگ و مقالات خود استفاده نمی‌کنید، فاقد ابزارهای عالی هستید و ترافیک زیادی را روی میز باقی می‌گذارید. و ترافیک خوب مدیریت شده به یک مزیت تبدیل می شود. بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه استفاده از توییتر برای هدایت ترافیک زیادی به پست‌های خود بیندازیم، چه …

تکنیک ترافیک توییتر شماره 2 – نحوه استفاده از یک سایت رسانه اجتماعی برای سیل

اگر از توییتر برای هدایت ترافیک به وب‌سایت، وبلاگ و مقالات خود استفاده نمی‌کنید، فاقد ابزارهای عالی هستید و ترافیک زیادی را روی میز باقی می‌گذارید. و ترافیک خوب مدیریت شده به یک مزیت تبدیل می شود.

بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه استفاده از توییتر برای هدایت ترافیک زیادی به پست‌های خود بیندازیم، چه در وب‌سایت، وبلاگ یا فهرست محتوای شما.

مرحله 7 به یک تن ترافیک

مرحله 1 – توییت کنید که روی محتوای جدید کار می کنید. عنوان کار و زمان مورد انتظار برای انجام آن را وارد کنید. این توقعات فالوورهای شما را بالا می برد و شما را مجبور به انجام این کار می کند.

گام 2 – هنگامی که پست خود را در یک فهرست پست می کنید، به دنبال کنندگان توییتر خود اطلاع دهید که محتوای جدید ارسال شده است. عنوان را وارد کنید و زمانی که فکر می کنید مقاله منتشر می شود به آنها اطلاع دهید. به ایجاد انتظارات ادامه می دهد.

مرحله 3 – وقتی حساب خود را به درستی در EzineArticles تنظیم می کنید، پست های جدید منتشر شده و اعلام شده در توییتر، از جمله عنوان و پیوند، “به طور خودکار مغرضانه” هستند. برای شما ساخته شده است. اگر مقاله شما در فهرست دیگری ظاهر می شود، مراقب باشید که آن را منتشر کنید و توییت کنید که مقاله قبلاً منتشر شده است. عنوان و لینک را وارد کنید.

مرحله 4 – در این مدت یک اتفاق بسیار هیجان انگیز و قدرتمند شروع می شود. فالوورهای شما در توییتر شروع به ارسال مجدد (RT) پست‌های شما می‌کنند و اکنون به همه دنبال‌کنندگان آن‌ها نیز دسترسی دارید. با تشکر از کسانی که پست شما را RT کردند و بیانیه خود را مجددا توییت کردند.

مرحله 5 – اعلان خودکار پست خود را با بیانیه خود دنبال کنید. فقط به این دلیل که پست شما برای او فاش شده است به این معنی نیست که همه آن را دیده اند. توییتر چندان منطقی برای آن نیست. بنابراین اظهارات شخصی خود را دنبال کنید. بپرسید “تاکنون این را دیده اید؟” و عنوان مقاله و لینک را درج کنید.

این 5 مرحله اول، ترافیک را به دایرکتوری مقاله ای که مقاله شما را میزبانی می کند هدایت می کند. زمانی که مقاله خود را به خوبی نوشته باشید و جعبه منابع شما به خوبی طراحی شده باشد. به سرعت به ترافیک وب سایت و وبلاگ شما تبدیل می شود.

2 مرحله بعدی این است که پست های خود را مجدداً در وب سایت خود منتشر کنید و همچنین ترافیک را به توییتر وارد کنید.

مرحله 6 – پست خود را به سایت خود برگردانید و ترافیک توییتر خود را برای مشاهده پست در آنجا دعوت کنید. اکنون شما ترافیک توییتر را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید.

مرحله 7 – پست های خود را در وبلاگ خود تکرار کنید و ترافیک توییتر خود را به وبلاگ خود دعوت کنید تا پست های خود را در آنجا مشاهده کنید. اکنون شما ترافیک توییتر را به وبلاگ خود هدایت می کنید.

https://hillbilly.ir/تکنیک-ترافیک-توییتر-شماره-2-نحوه-استفا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.