منطقه تماس طلایی

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

منطقه تماس طلایی

۸۴۶ بازديد ۰ نظر

منطقه تماس طلایی https://hillbilly.ir/منطقه-تماس-طلایی/ https://hillbilly.ir/منطقه-تماس-طلایی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 11 Nov 2021 12:09:30 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=17808

منطقه تماس طلایی

ما همه خیلی زیاد هستیم. ایمیل خیلی زیاد ایمیل خیلی زیاد مقالات بسیار زیاد در فیدهای رسانه های اجتماعی مورد علاقه ما هرزنامه زیادی وجود دارد. و هر جا که می رویم تبلیغات بیش از حد. در واقع، سر و صدا آنقدر زیاد است که تبلیغات، بازاریابی و تبلیغات اغلب با پیام هایی در مورد …

منطقه تماس طلایی

ما همه خیلی زیاد هستیم. ایمیل خیلی زیاد ایمیل خیلی زیاد مقالات بسیار زیاد در فیدهای رسانه های اجتماعی مورد علاقه ما هرزنامه زیادی وجود دارد. و هر جا که می رویم تبلیغات بیش از حد. در واقع، سر و صدا آنقدر زیاد است که تبلیغات، بازاریابی و تبلیغات اغلب با پیام هایی در مورد روابطی که ما واقعاً می خواهیم بشنویم، ببینیم و بخوانیم مخلوط می شود. بنابراین، وقتی در خارج از کشور هستیم، به عنوان پیام‌رسان شرکت، سازمان یا اتاق خود، چگونه می‌توانیم از طریق انبوهی از شکایات ارتباط برقرار کنیم تا به مشتریان، اعضا و شاید مشتریانی که دیدگاه‌هایی دارند واقعاً بخواهند از ما بشنوند؟

خیلی زیاد

روشی که روزنامه نگاران یونیفرم پوش و بی سواد از آن استفاده می کنند ارسال بیشتر است. در مبارزه آنها “آن را انجام دهید”. تقریباً می توانید تصور کنید که آنها در حالی که برای حمله به قلعه ای که پناهگاه شما در آرامش است آماده می شوند تا شما را مجبور به خواندن پیام آنها کنند، از سلاح های خود استفاده می کنند. آنها می گویند که علم در طول صد سال گذشته تغییر کرده است. آنها ناگهان گفتند دیگر این نیست که یک گیرنده به هفت لمس نیاز دارد تا نتیجه واقعی بگیرد. او همچنین نمی‌گوید که پیام‌های منابع معتبر، قابل اعتماد و محبوب حتی کمتر از هفت است، آنها بسیار به آن افتخار می‌کنند. آنها به جرأت گفتند که علت سر و صدا باعث شد تا لمس به 10 یا 14 یا 22 برسد. ممکن است تعجب کنید که از آموزش آنها بپرسید: چرا 100 نه؟ na، 999!

همانطور که آنها به سرعت یاد می گیرند و شما با نگاه کردن به الگوهای خود می دانید، “خیلی زیاد” زمانی که از منابع قابل اعتماد و سازمان های مورد علاقه به اسپم در چشم گیرنده می رسد، به صفر می رسد. نتیجه؟ ثبت نشده است. مسدود کردن. سیوانا. اتصال را قطع کنید. وقتی این اتفاق می‌افتد، نه تنها مشتریان برنامه را در روزی که ما بازی می‌کردیم دریافت نمی‌کنند، بلکه چیزی دریافت نمی‌کنند. ما ارتباط را از دست دادیم. ما اعتماد به نفس را از دست دادیم. ما آنها را از دست دادیم. مطمئناً ما می توانیم از فناوری برای تفکیک روابط خود به لیست های مختلف استفاده کنیم. بنابراین، هنگامی که آنها برای یکی ثبت نام نمی کنند، هنوز دیگری را دریافت می کنند. بنابراین، اگر روزنامه را ترک کنند، باز هم قبض به آنها می رسد. یا وقتی مجله را لغو می کنند، باز هم اعلامیه برنامه یا محصول را دریافت می کنند. مانند بنزین، کارکردن موتور در صورت استفاده صحیح خوب است، اما در صورت پرتاب شدن در آتش سوزان خطرناک است. البته، “زیاد” یک شکست است.

خیلی کوچک

ضد باید درست باشد، درست است؟ جمعیت “خیلی کوچک” با ترس زمزمه کردند: ما آنها را کمی رها می کنیم. آنها زمزمه کردند: «کمتر بهتر است». آنها فکر می کنند که یک، دو یا حتی سه لمس (زمانی که خیلی مشغول پیام های شخصی نیستند) برای چندین ماه ایده خوبی خواهد بود. اما، این روش آونگ را خیلی دور به روش دیگری می چرخاند، اینطور نیست؟ فقدان ارتباط در سر و صدا گرفتار شده و در دام روزانه زندگی گیرندگان ما مدفون شده است. اینطور نیست که گیرنده نمی خواهد ما را بشنود یا بخواند. آنها واقعاً این را درک نمی کنند. یا هفته‌ها یا ماه‌ها بعد وقتی صندوق‌های پستی یا اسناد خود را تمیز می‌کنند، آن را دریافت می‌کنند. خیر، کلکسیونرها و فاحشه ها نیز در آموزش نادرست «خیلی کم» اشتباه می کنند. علم لمس در اینجا نیز همچنان در حال بازی است. بنابراین، “خیلی کم” نیز یک شکست است.

منطقه طلایی

یک منطقه تماس با Goldilocks وجود دارد. چه چیزی زیاد است؟ یا خیلی کم؟ آیا تبلیغ یک رویداد یا بیانیه محصول مانند فاکتور فروش مهم است؟ وبینار؟ کدام مهمتر است: گزارش داده های اقتصادی منطقه ای یا عبور از اعضای با نفوذ؟ اگر نتوانیم اهمیت ارتباطات را تعریف کنیم، همه روابط دارای نویز یکسانی هستند. جنس اوراق و شکسته. هرزنامه ها. بنابراین، وقتی همه ارتباطات سازمان خود را در نظر می گیریم، اولین قدم در یافتن منطقه گلدیلاک، اولویت بندی پیام خود است. برخی باید بیشتر لمس شوند و برخی دیگر کمتر. ساده است.

بعدی معمولا هنگامی که پیام اولویت بندی می شود، در صف قرار می گیرد. مجدداً، با بررسی طرح کلی ارتباطات یک سازمان، باید تعداد ارتباطات کامل در هر دوره در هر خط را تعیین کند. در مورد آن فکر کنید، دوست دارید در هر فصل چند ایمیل از سازمان مورد علاقه خود دریافت کنید؟ در مورد کسی که دوستش دارید چطور، آیا طرفدار هستید، نه یک سوپر طرفدار یا طرفدار؟ در مورد یکی که به شما علاقه مند است چطور؟ چه تعداد از پیام های ایمیل عالی که مورد علاقه شما هستند، شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند و باعث نمی شوند که ثبت نام نکنید؟ پنج در روز؟ سه در هفته؟ هفته ای یکی؟ تحقیقات نشان داده است که نتایج نزدیک به یک در هفته برای مزایای غیرفعال و یک عدد در روز برای فوق العاده علاقه مندان است. مشکل این است که سازمان شما با هر مشتری کیست؟ آنجاست که علم به پایان می رسد و هنر آغاز می شود. شما باید کار خود را آماده کنید و برنامه خود را بسازید. از کوچک‌تر شروع کنید و اگر داده‌ها شما را به این سمت آورد، به تعداد بیشتری افزایش دهید. آنچه را که می یابید مطالعه کنید. نتایج خود را بررسی کنید تئوری جدید خود را اعمال کنید و آن را امتحان کنید. اما همیشه این کار را با دقت و با وقار انجام دهید. بالاخره اینها مشتریان شما هستند، زندگی شرکت شما.

بنابراین، منطقه Goldilocks ارتباطات مبتنی بر علم است. اما علم پیچیده روابط نیز یک هنر است. اگر فکر می‌کنید پیام شما واضح، مختصر و شایسته پذیرش است… اگر فکر می‌کنید محصول یا خدمات شما مرتبط است… اگر فکر می‌کنید سازمان شما تمیز، اخلاقی و سازگار است… سپس، وارد بخش Goldilocks شوید. موقعیت تو. شاید امروز مهمترین کاری باشد که می توانید برای سازمان خود انجام دهید.

اگر این مقاله را روشن‌تر و مفید می‌دانید، می‌توانید از سه مقاله دیگر از این مجموعه چهار قسمتی در مورد ارتباطات قدردانی کنید: سر و صدا را در رابطه خود متوقف کنید، آناتومی پیام ارتباطی، و به روش خودتان انجام دهید: با مشتریان و اعضا ارتباط برقرار کنید.

https://hillbilly.ir/منطقه-تماس-طلایی/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.