قلب های شکسته: قلب شما در مورد کسب و کارتان چه می گوید؟

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

قلب های شکسته: قلب شما در مورد کسب و کارتان چه می گوید؟

۸۴۹ بازديد ۰ نظر

قلب های شکسته: قلب شما در مورد کسب و کارتان چه می گوید؟ https://hillbilly.ir/قلب-های-شکسته-قلب-شما-در-مورد-کسب-و-کارت/ https://hillbilly.ir/قلب-های-شکسته-قلب-شما-در-مورد-کسب-و-کارت/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 11 Nov 2021 04:04:15 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=17792

قلب های شکسته: قلب شما در مورد کسب و کارتان چه می گوید؟

“در دلت چه خبر است؟” شاید پرسیدن در یک مقاله تجاری سؤال عجیبی به نظر برسد، اما من معتقدم که شخصیت شما تعیین می کند که چه نوع تجارتی را ایجاد کنید و در نهایت، نوع میراثی را که از خود به جا می گذارید. همه می دانند که خدمات به مشتریان مهم است، اما …

قلب های شکسته: قلب شما در مورد کسب و کارتان چه می گوید؟

“در دلت چه خبر است؟” شاید پرسیدن در یک مقاله تجاری سؤال عجیبی به نظر برسد، اما من معتقدم که شخصیت شما تعیین می کند که چه نوع تجارتی را ایجاد کنید و در نهایت، نوع میراثی را که از خود به جا می گذارید. همه می دانند که خدمات به مشتریان مهم است، اما بسیاری از شرکت ها چه بزرگ و چه کوچک با این نقطه شروع دست و پنجه نرم می کنند. چرا؟ شما نمی توانید صداقت را فریب دهید. خدمات واقعی مشتری به قلب (یا ذهن) یک خدمتکار نیاز دارد. مطمئناً، شما می توانید از تمام آداب ادب در خدمات به مشتریان عبور کنید، اما اگر با تمام وجود به مشتریان خود اهمیت ندهید، آنها هرگز احساس ارزشمندی نخواهند کرد.

مثال عالی دیگر رابطه شما با کارمندانتان است. هر مدیری می داند که باید کارکنان خود را توانمند کند و محیطی امن ایجاد کند که ایده های خلاقانه و نوآوری را تقویت کند. با این حال، بسیاری از شرکت ها برند را در این جنبه موثر نمی بینند. علیرغم این واقعیت شناخته شده که کارمندان توانمند عملکرد بهتر، تجربه مشتری و محصولات با کیفیت بالاتر را ایجاد می کنند، بیشتر کارمندان چیزی بیش از هواپیماهای بدون سرنشین هستند. تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که قوانین سختگیرانه و سختگیرانه خط مشی شرکت را بدون توجه به آنچه ذهن می گوید، دنبال کنند. چرا این اتفاق می افتد؟ به من اعتماد کن. اعتماد به نفس چیزی است که باید مایل به دادن آن باشید. اعتماد به نفس را نمی توان از طریق تئوری آموخت یا از طریق دانش آماری به دست آورد. مدیران برای توانمندسازی کارکنان خود باید به کارمندان خود اعتماد کنند. مشکل این است که توکل همان ایمان است و جامعه ما در دل آنها جای کمی برای ایمان دارد. بدون اینکه فرصتی برای ایمان (اعتماد) خود به کارمندان خود داشته باشید، تنها گزینه دیگر این است که کسب و کار خود را در جایی اداره کنید که در آن شما، کارمندان و (به ویژه) مشتریانتان انتظار خوشبختی در آینده را نداشته باشید. سازمان شما.

آنچه در قلب شماست تاثیر مستقیمی بر کسب و کار شما خواهد داشت. شادی، امید، ایمان، خدمت، تشویق… همه اینها به قلب، بدن، ذهن و تجارتی می انجامد که آماده پذیرش چالش ها و فرصت های جهان است. از سوی دیگر، ترس، پشیمانی، بی اعتمادی، خودخواهی و خودخواهی منجر به یک سازمان بسیار تاریک می شود که نمی تواند پیشرفت کند.

بیایید با آن روبرو شویم: چهار سال گذشته واقعاً سخت بوده است. عزم و قدرت ما تا انتها آزمایش شده است. اکثر مردم از همدردی کوچک شما پشیمان نخواهند شد. دنیا به ما می گوید اشکالی ندارد تا زمانی که آسمان دوباره سرد شود، ایمن و بی تفاوت بمانیم. باور نکن گرفتار این فکر نشوید که لایق خودخواهی هستید، بلکه از ناامنی های خود محافظت کنید، و اعمال شما تنها منعکس کننده تخریبی است که احساس می کنید. این را ریاکارانه می گویم زیرا سرگرمی مورد علاقه من اخیراً در بدبختی من غوطه ور شده است. اما می توانم به شما بگویم که هیچ چیز خوبی از آن بیرون نمی آید. زمان باروری من زمانی نمی رسد که ضعیف باشم. آنها از قدرت من هستند. در واقع، آنها از اعتقاد به چیزی بزرگتر از من ناشی می شوند. هر جا که ایمان شما باشد، تجارت مهم است و اگر قلب شما شکسته است، تجارت شما نیز مهم است. شما نمی توانید شکست خورده را تحمل کنید و امیدوار باشید که بتوانید یک سازمان قوی را رهبری کنید. بله، چند سال گذشته ما را مستقیماً به چشمان بی اعتمادی خیره کرده است و ما را در برابر این واقعیت آسیب پذیر کرده است که کنترلی بر برخی چیزها نداریم. اما این مهم نیست. یک قلب قوی شاید نتواند طوفان را تحمل کند اما می تواند طوفان را تحمل کند. ما مسئول خسارت طوفان نیستیم، اما مسئول تعمیرات هستیم. حال این سوال پیش می آید که دلت اجازه می دهد چه چیزی ساخته شود؟

https://hillbilly.ir/قلب-های-شکسته-قلب-شما-در-مورد-کسب-و-کارت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.