شبکه اجتماعی اینترنتی – از آن برای حمایت از وزارت خود یا غیرانتفاعی استفاده کنید https://hillbilly.ir/شبکه-اجتماعی-اینترنتی-از-آن-برای-حمایت/ https://hillbilly.ir/شبکه-اجتماعی-اینترنتی-از-آن-برای-حمایت/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 02 Nov 2021 10:26:00 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=17358

شبکه اجتماعی اینترنتی – از آن برای حمایت از وزارت خود یا غیرانتفاعی استفاده کنید

اگر یک رهبر اجتماعی در یک سازمان غیرانتفاعی یا معنوی هستید، شاید آخرین چیزی که برای آن وقت دارید خواندن آخرین اخبار وضعیت در رسانه‌های اجتماعی، پاسخ به دعوت‌ها به رویدادها و بازی‌ها باشد. با این حال، اگر با مردم کار می کنید، ممکن است اهمیت شبکه های اجتماعی، به ویژه برای نسل جوان را …

شبکه اجتماعی اینترنتی – از آن برای حمایت از وزارت خود یا غیرانتفاعی استفاده کنید

اگر یک رهبر اجتماعی در یک سازمان غیرانتفاعی یا معنوی هستید، شاید آخرین چیزی که برای آن وقت دارید خواندن آخرین اخبار وضعیت در رسانه‌های اجتماعی، پاسخ به دعوت‌ها به رویدادها و بازی‌ها باشد. با این حال، اگر با مردم کار می کنید، ممکن است اهمیت شبکه های اجتماعی، به ویژه برای نسل جوان را بدانید. شاید شما نگران از دست دادن ارتباط با جوامع در شبکه های اجتماعی بوده اید، اما همچنین نگران از دست دادن ذهن خود در دنیای شلوغ و به ظاهر پرمشغله شبکه های اجتماعی بوده اید. مزخرفاتی که به نظر می رسد با ماموریت سازمان شما ناسازگار است. . شما مجبور نیستید دیوانه شوید و می توانید بدون اینکه جان خود را از دست بدهید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. یعنی اگر به سادگی از ابتدا انجام شود.

اینگونه است که من از رسانه های اجتماعی آنلاین برای حمایت از یک سازمان معنوی غیرانتفاعی استفاده کرده ام که تحت تأثیر آن قرار نخواهد گرفت. با چند قانون ساده که خودم تعیین کردم، توانستم از اتصال سریع و جهانی به خدمات آنلاین رایگان مانند فیس بوک بهره مند شوم.

اولین قانون شخصی من این است که دعوت نامه های برنامه (بازی، تولد، افراد مورد علاقه و غیره) را نپذیرم.

اگرچه فیس بوک برای ارتباط با خانواده و دوستان استفاده می شود، اما منبعی رو به رشد برای سازمان ها برای ارتقاء آگاهی از رویدادها، خدمات و فعالیت های خود است. اگر قصد دارید از فیس بوک برای دومی استفاده کنید، ایده خوبی است که از استفاده از ویژگی های «سرگرم کننده» که برای استفاده با دوستان و روابط خانوادگی مناسب تر است (حتی حضوری) اجتناب کنید. ..) اگر با یکی از برنامه هایی که از بین بیست دوستتان اجرا می کنید گیر کنید، ویژگی های سرگرم کننده نیز می توانند به اعتبار شما آسیب بزنند. توصیه من: از برنامه ها خارج شوید. آنها مسدود شده اند.

دومین قانون شخصی من این است که فقط درخواست دوستی را بپذیرید و به دنبال دوست نباشید.

در حالی که ایجاد یک شبکه دوستان می تواند زمان زیادی ببرد، اگر توصیه های من را دنبال کنید، شبکه ای از افرادی ایجاد خواهید کرد که واقعاً می خواهند به شما گوش دهند و تصمیم گرفته اند از طریق آنها در مورد نحوه عملکرد سازمان شما یاد بگیرند. رابطه با شما به این ترتیب، زمانی که رویدادی ایجاد می کنید و دعوت نامه ای برای دوستان خود ارسال می کنید، شانس خوبی برای دریافت علاقه دارید. این یک استراتژی دیگر برای توسعه روابط تجاری است که می تواند تا حد امکان دوستان بیشتری داشته باشد. توصیه من: به جای درخواست دوستان، به گروهی با علایق مشابه بپیوندید و نظرات جالبی را ارسال کنید که برای کسانی که با مأموریت سازمان شما ارتباط دارند جذاب باشد.

سومین قانون شخصی من محدود کردن زمان نگهداری و تمدید است

نیازی نیست دائماً وضعیت خود را به روز کنید. نوآوری بیش از حد می تواند بر خلاف هدف شما برای ارتباط با افراد علاقه مند به سازمان شما باشد. من عاشق خواندن مقالات در مورد فناوری ها و ابزارهای جدید و دنبال کردن چند مجله آنلاین محبوب از طریق توییتر هستم. من اخیراً برخی از آنها را به دلیل تعداد به‌روزرسانی‌ها و پیام‌هایی که به‌جای اطلاع‌رسانی من را آزار می‌دهند، دنبال نکردم. من همچنین یک معلم شناخته شده فعالیت های حقوق بشر را دنبال می کنم و پیام او هفته ای یک بار می آید. من مطمئن هستم که آنها را از دست ندهم.

چهارمین قانون شخصی من استفاده از اتوماسیون رایگان برای به روز نگه داشتن محتوایم و آزاد کردن وقتم برای انجام کارهای مرتبط تر است.

تعدادی سرویس رایگان و پولی وجود دارد که می توانید از آنها برای ارسال به روز رسانی های کوتاه و مهم استفاده کنید که به طور خودکار در وضعیت فیس بوک شما پست می شوند. می‌توانید اینها را از قبل بنویسید و آنها را برای تحویل بعدی ردیف کنید تا بتوانید به تجارت خود بپردازید. من از پیوندی به وبلاگ خود برای اطلاع از ورودی های جدید وبلاگ در صفحه وضعیت فیس بوک خود استفاده می کنم. آنها برنامه ریزی شده بودند و آماده رفتن بودند و من آزاد بودم. (برای یافتن ده‌ها مقاله و پیشنهاد، «زمان‌بندی به‌روزرسانی فیس‌بوک» را جستجو کنید.)

امیدوارم این اطلاعات به شما در شروع استفاده از فیس بوک یا شبکه های اجتماعی آنلاین مشابه کمک کند. من معتقدم که با کمی زمان و تلاش می توان از آن برای انجام ماموریت شما استفاده کرد.

ادوارد ویلجون

https://hillbilly.ir/شبکه-اجتماعی-اینترنتی-از-آن-برای-حمایت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.