پخش فصل جدید «باغ وحش» از تلویزیون

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

پخش فصل جدید «باغ وحش» از تلویزیون

۸۵۶ بازديد ۰ نظر

پخش فصل جدید «باغ وحش» از تلویزیون https://online-mag.ir/2021/06/پخش-فصل-جدید-باغ-وحش-از-تلویزیون/ مجله آنلاین Thu, 17 Jun 2021 20:20:50 0000 مجله هنری و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/06/پخش-فصل-جدید-باغ-وحش-از-تلویزیون/ پس از پخش فصل های اول و دوم سریال جدید “باغ وحش” ، فصل سوم پخش می شود. به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما ، به گزارش مجله آنلاین ، فصل سوم سریال “باغ وحش” با اتمام سریال نمایش شرلوک صبح جمعه 28 خرداد آغاز می شود. سریال خارجی جدید “باغ وحش” یک …

پس از پخش فصل های اول و دوم سریال جدید “باغ وحش” ، فصل سوم پخش می شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما ، به گزارش مجله آنلاین ، فصل سوم سریال “باغ وحش” با اتمام سریال نمایش شرلوک صبح جمعه 28 خرداد آغاز می شود.

سریال خارجی جدید “باغ وحش” یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز ، درام و مهیج براساس رمانی به همین نام جیمز پترسون است.

رئوس مطالب این مجموعه به شرح زیر است. به دلیل تغییرات آب و هوایی و زیست محیطی ، حیوانات درنده و وحشی شده و به انسان حمله می کنند. در حال حاضر ، از دانشمندان خواسته می شود تا این وقایع را بررسی کنند ، اما او از واقعیت تلخی که ممکن است انسان را نابود کند آگاه است.
سه فصل از این سریال تولید شده است که فصل سوم آن در 13 قسمت صبح جمعه 19 ژوئن پخش می شود و در ساعت 6 عصر همان روز تکرار می شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.