11 مورد از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok برای سال 2021 [Free Tools Included] https://hillbilly.ir/11-مورد-از-بهترین-ابزارهای-تجزیه-و-تحلیل-tikt/ https://hillbilly.ir/11-مورد-از-بهترین-ابزارهای-تجزیه-و-تحلیل-tikt/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 01 Jun 2021 16:51:36 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/11-مورد-از-بهترین-ابزارهای-تجزیه-و-تحلیل-tikt/

11 مورد از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok برای سال 2021 [Free Tools Included]

اگر مخاطبان شما عمدتا نسل Z و هزاره های جوان تر هستند ، ایجاد حضور در TikTok یک استراتژی هوشمندانه است. در سال 2020 ، این دومین برنامه آیفون بارگیری شده بود. علاوه بر این ، اگر بارگیری های Android و Apple را با هم ترکیب کنید ، این بیشترین بارگیری در سال 2020 در …

11 مورد از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok برای سال 2021 [Free Tools Included]

11 مورد از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok برای سال 2021 [Free Tools Included]

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "11 مورد از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok برای سال 2021 [Free Tools Included]" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

اگر مخاطبان شما عمدتا نسل Z و هزاره های جوان تر هستند ، ایجاد حضور در TikTok یک استراتژی هوشمندانه است. در سال 2020 ، این دومین برنامه آیفون بارگیری شده بود. علاوه بر این ، اگر بارگیری های Android و Apple را با هم ترکیب کنید ، این بیشترین بارگیری در سال 2020 در سراسر جهان است.

کاربران از سراسر جهان نه تنها TikTok را بارگیری کرده اند بلکه از آن استفاده کرده اند. از این گذشته ، این همان چیزی است که واقعاً مهم است. طبق داده های Upfluence ، TikTok در حال حاضر اشتراک گذاری بسیار بهتری نسبت به YouTube و Instagram دارد. به عنوان مثال ، میکرو تأثیرگذاران تقریباً دارای میزان تعامل متوسط ​​هستند 18٪ در TikTok ، تقریباً 6 برابر بیشتر از اینستاگرام است.

یکی از اولین اقدامات قبل از راه اندازی یک کمپین بازاریابی باید تعیین اهداف باشد. اگرچه ، برای ارزیابی اینکه آیا بالاخره به اهداف کمپین خود رسیده اید یا نه ، به کمک ابزار تجزیه و تحلیل TikTok نیاز دارید. این ابزارها می توانند تمام داده های شما را برای جمع آوری نه تنها موفقیت شما جمع آوری کنند ، بلکه همچنین کمپین های TikTok خود را نیز بهینه سازی کنند تا دستیابی به اهداف شما آسان تر شود.

ما برای یافتن بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok در حال حاضر در وب جستجو کردیم. از آنجا که TikTok هنوز نسبتاً جدید است ، انتظار داریم این لیست حتی بیشتر رشد کند ابزارهای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی اضافه کردن ویژگی های TikTok به برنامه های آن.

11 مورد از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok [Free Tools Included]:

بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل TikTok برای سال 2021

برنامه TrendTok به تأثیرگذاران کمک می کند تا روند TikTok را بر اساس مکان ، دسته و مکان ردیابی ، شناسایی و پیش بینی کنند. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند پیش از موعد از روندهای آینده استفاده کنید ، بنابراین می توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که ویروسی می شوند و در نهایت ، به طور طبیعی دنبال کنندگان بیشتری دریافت می کنند. به لطف استفاده از هوش مصنوعی ، پیشنهادات جهت نیز برای شما سفارشی می شود. سپس می توانید مسیرهای مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا بتوانید عملکرد این مسیرها را به راحتی دنبال کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • تجزیه و تحلیل در روندهای جدید ، صعودی و نزولی
  • پیش بینی روند با کمک هوش مصنوعی
  • پیشنهادات سفارشی جهت

در حالی که آنالیزا هنوز نسبتاً جدید است (فقط در سال 2019 راه اندازی شده است) ، در حال حاضر در بیش از 57 کشور جهان مارک های تجاری را تقویت می کند. با بهره گیری از هوش مصنوعی ، افراد تأثیرگذار ، بازاریاب برندها ، ناشران رسانه ای و آژانس ها را هدف قرار می دهد. با Analisa ، شما می توانید به داده های خام ، مانند تعداد پسندیدن ، و همچنین تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا کنید (این داده های خام را تجزیه و تحلیل کنید).

در حالی که آنالیزا یک طرح رایگان ارائه می دهد ، اما متأسفانه شامل هیچ داده یا تحلیلی برای TikTok نیست. اگر می خواهید از آن برای TikTok استفاده کنید ، باید در یکی از سه برنامه پولی آن ثبت نام کنید. ارزان ترین برنامه با 69 دلار در ماه شروع می شود ، اما داده های بسیار محدودی را برای TikTok ارائه می دهد. بنابراین ، بهتر است یا در طرح Plus (149 دلار در ماه) یا در برنامه Pro (ماهانه 239 دلار) مشترک شوید.

ویژگی های کلیدی:

  • جمعیتی مخاطبان وابسته
  • گزارش های کمپین
  • تحلیل محتوا

با Popsters می توانید کارایی پست های TikTok خود را مقایسه و رتبه بندی کنید. به عنوان مثال می توانید نوع محبوب ترین پست را در بین مخاطبان مورد نظر خود بررسی کنید یا شاخص های عملکردی مانند زمان ارسال یا هشتگ های داخلی را ارزیابی کنید.

قیمت گذاری آن کمی متفاوت از سایر ابزارها عمل می کند. به جای اینکه قیمت گذاری خود را بر اساس ویژگی های موجود تعیین کنند ، قیمت گذاری برنامه آنها براساس دوره داده های تاریخی موجود است. به عنوان مثال ، این دسترسی 30 روزه را فقط با 9.99 دلار فراهم می کند ، در حالی که برای دسترسی یک ساله شما باید یک بار نرخ ویژه 89.99 دلار را پرداخت کنید. همه برنامه ها فقط برای یک کاربر و یک شبکه اجتماعی است.

ویژگی های کلیدی:

  • مرتب کردن پست ها
  • پست ها را فیلتر کنید
  • صادرات به XLSX ، PPTX ، PDF
  • آمار فعالیت در نمودارها

Pentos عمدتا دو ویژگی را ارائه می دهد: نظارت و تجزیه و تحلیل. از آنجا که این مقاله در مورد تجزیه و تحلیل است ، ما فقط روی آخرین ویژگی تمرکز خواهیم کرد. با استفاده از ویژگی تجزیه و تحلیل ، می توانید کمپین های فعال سازی ارگانیک خود را ردیابی کنید و اطلاعات عملکرد جامع برای نمایه ها ، پست ها ، هشتگ ها و آهنگ ها را باز کنید. با استفاده از این معیارهای ارزشمند برای ویدیوها ، آهنگ ها و هشتگ ها ، می توانید کاربران جدید را درگیر رشد مخاطبان خود کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • تجزیه و تحلیل آهنگ
  • تجزیه و تحلیل ویدئو
  • تجزیه و تحلیل مشخصات
  • هشتگ آنالیز
  • گزارش عملکرد هفتگی
  • صادرات داده در قالب CSV یا PDF
  • مرتب سازی داده ها

در سال 2010 به عنوان یک ابزار مقایسه ساده صفحه فیس بوک تاسیس شد و به ابزاری برای 100000 کاربر تبدیل شد ، از جمله افرادی مانند نیل پاتل ، بنیانگذار Crazy Egg ، Adobe و Warner Bros.

به خصوص در بین مدیران شبکه های اجتماعی ، مارک ها و آژانس های بازاریابی محبوبیت زیادی دارد زیرا داشبوردی را برای خوانش آسان فراهم می کند که می توانید با مشتریان و مدیران شرکت به اشتراک بگذارید. همچنین گزارش های قدرتمندی را فراهم می کند که به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل خود را به گزارش خودکار تکرار شونده تبدیل کنید که می توانید به آن یادداشت اضافه کنید.

این فقط برنامه های اختصاصی را ارائه می دهد ، ارزان ترین برنامه با قیمت 300 دلار در ماه شروع می شود. بنابراین ، برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت ، باید با کوینتلی تماس بگیرید.

ویژگی های کلیدی:

  • بیش از 400 مقیاس
  • گزارش خودکار
  • تعداد پیروان و پیروان

در حالی که برخی از سیستم عامل های دیگر تجزیه و تحلیل برای سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام را نیز ارائه می دهند ، Exolyt فقط بر TikTok تمرکز دارد. با هدف قرار دادن آژانس ها ، اینفلوئنسرها ، سازندگان محتوا و بازاریابان ، می توانید از آن برای ردیابی آمار ، مشاهده بینش ها و درک بهتر تعامل استفاده کنید.

یکی از ویژگی های بسیار مفید آن این است که می توانید دو پروفایل TikTok را در کنار هم مقایسه کنید. نه تنها می توانید اطلاعات ابتدایی مانند اینفلوئنسری را که پیروان بیشتری دارد ، بلکه تأثیرگذاری را نیز که بیشترین تعامل را دارد بیاموزید.

تا آنجا که به قیمت گذاری آن مربوط می شود ، آنها یک طرح رایگان ارائه می دهند که در آن می توانید به یک تاریخچه چهار روزه و آمار اولیه دسترسی پیدا کنید. برای تجزیه و تحلیل پیشرفته تر و دسترسی به داده های تاریخی بیشتر ، می توانید در طرح Influencer مشترک شوید که حدود 12 دلار در ماه است. اگر آژانس هستید ، می توانید برای جزئیات بیشتر در مورد برنامه جامع تری که شامل تجزیه و تحلیل کمپین بازاریابی و ویژگی یاب یاب است ، با آنها تماس بگیرید. طبق وب سایت آنها ، آنها همچنین برنامه هایی برای راه اندازی برنامه Influencer Pro در زمان بعدی دارند.

ویژگی های کلیدی:

  • آمار ویدئو
  • رشد مشخصات و آمار
  • پیشرفت روزانه را پیگیری کنید

در حالی که Socialinsider یکی از قدرتمندترین است ابزار بازاریابی اینستاگرامهمچنین می تواند برای تجزیه و تحلیل TikTok استفاده شود. با هدف آژانس های دیجیتال ، ردیابی و اندازه گیری شبکه تأثیرگذار شما را آسان می کنند و یا به سادگی می توانند نمای کاملی از عملکرد مبارزات مختلف بازاریابی شما داشته باشند. به طور کلی ، یکی از بهترین ابزارهای جامع رسانه های اجتماعی برای تجزیه و تحلیل است.

مشابه Exolyt ، می توانید مقایسه های همدیگر را ایجاد کنید تا مشخص کنید کدام تأثیرگذارها بهترین تعامل را نشان می دهند. علاوه بر این ، می توانید از آن برای ایجاد مقایسه در کنار رقبای خود استفاده کنید تا دید بهتری نسبت به چیدمان خود داشته باشید.

در مورد قیمت گذاری آن ، ارزان ترین ابزار نیست. ارزان ترین برنامه آن از 99 دلار در ماه شروع می شود. اگر آژانسی با نیازهای بیشتر هستید ، می توانید از طرح آژانس های کوچک با قیمت 169 دلار در ماه دیدن کنید ، یا برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سفارشی با Socialinsider تماس بگیرید.

ویژگی های کلیدی:

  • معیارهای کلیدی مانند میانگین اشتغال ، متوسط ​​نرخ تعامل در هر پست و رشد پیروان
  • آمار پروفایل
  • بالای هشتگ

TikRank یک ابزار رایگان تجزیه و تحلیل تأثیرگذار TikTok است. هدف آن ساده است – برای کمک به کاربران پرشور تجزیه و تحلیل صفات تأثیرگذار TikTok. برخلاف بسیاری از ابزارهای دیگر ، TikRank بسیار اساسی است. این یک پایگاه داده با بیشتر یا کمتر از یک میلیون تأثیرگذار فراهم می کند که در آن کاربران می توانند اطلاعاتی در مورد تعداد بازدیدها ، طرفداران و فیلم های آنها پیدا کنند.

ویژگی های بیشتری در آینده برنامه ریزی شده است. این شامل توانایی ردیابی و تجزیه و تحلیل مارک ها و ردیابی رشد پیروان ، پیروان و پیروان شما است.

ملودی سوسیالز پس از گذشت صدها ساعت از بنیان گذاران تحقیق در مورد تأثیرگذاران متولد شد. آنها آنقدر از روند کار متنفر بودند که تصمیم گرفتند ابزاری برای خودکار کردن این تحقیقات ایجاد کنند. اگرچه به معنای کامل کلمه یک ابزار تحلیلی واقعی نیست ، اما برای دستیابی به خودکار نحوه جستجو در پروفایل های توصیه شده در TikTok ، به داده ها متکی است.

یک کلمه احتیاط ، ارزان نیست. ارزان ترین طرح ماهانه 299 دلار هزینه دارد. اگر می خواهید براساس رأی جستجو کنید و توانایی برنامه ریزی برای جستجوها را دارید تا یکی یکی انجام شود ، باید مشترک برنامه آژانس (499 دلار در ماه) یا برنامه سکوی برنامه (999 دلار در ماه) شوید.

با Storyclash ، می توانید مارک تجاری خود و مبارزات تأثیرگذار و رقبا را در سیستم عامل ردیابی کنید. مشابه TrendTok ، برای کشف روند فعلی می توانید از Storyclash نیز استفاده کنید. مزیت این ویژگی این است که می تواند به شما در بهبود استراتژی بازاریابی کمک کند. با مرور هزاران فیلم محبوب ، می توانید تعداد بی شماری کسب کنید ایده های محتوایی برای درج در مبارزات بعدی خود.

برای اطلاعات قیمت گذاری ، باید با Storyclash تماس بگیرید. دقیقاً مانند کوینتلی ، آنها فقط برنامه های کاملاً سفارشی را ارائه می دهند.

ویژگی های کلیدی:

  • برند خود را با رقبای صنعت خود مقایسه کنید
  • گزارش های کمپین تأثیرگذار شما
  • مارک ها را در TikTok پیدا کنید

11. حساب TikTok Pro

گزینه دیگر ثبت نام حساب TikTok Pro به جای سرمایه گذاری در برنامه جداگانه شخص ثالث است. با TikTok Pro ، می توانید برخی از تجزیه و تحلیل ها را ببینید ، مانند زمانی که (تاریخ و زمان) فیلم شما اغلب مشاهده یا با آنها تعامل برقرار می کند. با داشتن این دانش ، می توانید فعالیت های خود را در سیستم عامل تغییر دهید.

دریافت این حساب رایگان و آسان است. اگر به حریم خصوصی و تنظیمات خود بروید و بتوانید روی “مدیریت حساب من” کلیک کنید ، گزینه “تغییر به یک حساب حرفه ای” را مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول

چه نوع محتوایی در TikTok محبوب است؟

در حالی که TikTok به خاطر فیلم های رقص و لب خنده دار و رقصنده اش معروف است ، انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که بسیار محبوب در این سیستم عامل است. برای کمک به افزایش محبوبیت و جذب دنبال کنندگان بیشتر در TikTok ، می توانید انواع زیر ویدئوها را نیز امتحان کنید:
چالش های شبکه های اجتماعی
– فیلم ها بر اساس هشتگ های محبوب
– آهنگ جعلی
– گفتگو را دوباره فعال کنید
– فیلم حیوانات ناز
فیلم هایی از زندگی روزمره شما
زندگی در قرنطینه
– آزمایشات علمی

آیا TikTok بستر خوبی برای تأثیرگذاران است؟

آره یکی از دلایل اصلی این که اینفلوئنسرها و مارک های تجاری این پلتفرم را بسیار دوست دارند این است که این پتانسیل برای گسترش و گسترش سریع و سریع محتوا (به عبارت دیگر انتشار سریع) را دارد. ممکن است درک الگوریتم آن به همین سادگی نباشد ، اما انتشار محتوای شما در TikTok بسیار آسان تر از سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. همچنین ویژگی های مفیدی مانند پایگاه داده صداها و طیف وسیعی از ابزارهای ضبط قبل و بعد را فراهم می کند.

چگونه می توانم پست های TikTok را زمان بندی کنم؟

اگرچه ایجاد محتوا برای TikTok و به اشتراک گذاشتن آن در سیستم عامل آسان است ، اما برنامه ریزی پست های شما نیز دشوار است. از آنجا که TikTok یک روش داخلی برای زمان بندی پست ها ارائه نمی دهد ، شما مجبور به استفاده از یک ابزار رسانه اجتماعی هستید که با TikTok ادغام می شود. به عنوان مثال می توانید Loomly ، SocialPilot ، Crowdfire و TikTok Scheduler را بررسی کنید. هر چهار این سیستم عامل ها توانایی زمان بندی پست های TikTok را دارند.

مزایای داشتن حساب TikTok Pro چیست؟

یکی از مزایای اصلی حساب TikTok Pro این است که می توانید تجزیه و تحلیل های خاصی مانند زمان مشاهده (یا زمان) فیلم خود را مشاهده کنید یا با او تعامل داشته باشید. سپس می توانید از این دانش برای تنظیم فعالیت خود در سیستم عامل استفاده کنید تا عملکردهای بازاریابی شما را بهتر انجام دهد. از آنجا که به دست آوردن حساب رایگان است و آسان است ، تغییر حساب به این حساب بسیار مفید است.

آیا ابزار تجزیه و تحلیل TikTok رایگان وجود دارد؟

می توانید Exolyt را بررسی کنید. Exolyt فقط روی TikTok تمرکز دارد. با هدف قرار دادن آژانس ها ، اینفلوئنسرها ، سازندگان محتوا و بازاریابان ، می توانید از آن برای ردیابی آمار ، مشاهده بینش ها و درک بهتر تعامل استفاده کنید. یکی از ویژگی های بسیار مفید آن این است که می توانید دو پروفایل TikTok را در کنار هم مقایسه کنید. نه تنها می توانید اطلاعات ابتدایی مانند اینفلوئنسری را که پیروان بیشتری دارد ، بلکه تأثیرگذاری را نیز که بیشترین تعامل را دارد بیاموزید. با برنامه رایگان آن ، می توانید به یک گزارش چهار روزه و آمار اولیه دسترسی پیدا کنید.

https://hillbilly.ir/11-مورد-از-بهترین-ابزارهای-تجزیه-و-تحلیل-tikt/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.