نکاتی ساده برای افزایش بازدید با بازاریابی موثر YouTube

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

نکاتی ساده برای افزایش بازدید با بازاریابی موثر YouTube

۸۵۷ بازديد ۰ نظر

نکاتی ساده برای افزایش بازدید با بازاریابی موثر YouTube https://hillbilly.ir/نکاتی-ساده-برای-افزایش-بازدید-با-بازار/ https://hillbilly.ir/نکاتی-ساده-برای-افزایش-بازدید-با-بازار/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 01 Jun 2021 18:07:25 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing youtube videos https://hillbilly.ir/نکاتی-ساده-برای-افزایش-بازدید-با-بازار/

نکاتی ساده برای افزایش بازدید با بازاریابی موثر YouTube

با ظهور فناوری و استفاده گسترده از شبکه جهانی وب ، استراتژی های بازاریابی کاملاً چهره جدیدی به خود گرفته اند و مردم را به جای آنلاین به صورت آنلاین ترجیح می دهند. چندین استراتژی بازاریابی اینترنتی برای جذب سرنخ استفاده می شود ، یکی از آنها YouTube Marketing است که عمدتا از فیلم ها …

نکاتی ساده برای افزایش بازدید با بازاریابی موثر YouTube

با ظهور فناوری و استفاده گسترده از شبکه جهانی وب ، استراتژی های بازاریابی کاملاً چهره جدیدی به خود گرفته اند و مردم را به جای آنلاین به صورت آنلاین ترجیح می دهند. چندین استراتژی بازاریابی اینترنتی برای جذب سرنخ استفاده می شود ، یکی از آنها YouTube Marketing است که عمدتا از فیلم ها برای بازاریابی محصول یا خدمات شما استفاده می کند. استفاده از فیلم برای بازاریابی شرکت شما از نظر بسیاری یک استراتژی عالی است ، خصوصاً از آنجا که رسانه تصویری همیشه م moreثرتر است. با گفتن این نکته ، مهم است که بدانید بازاریابی ویدئویی یا بازاریابی YouTube ، مانند هر نوع بازاریابی دیگر ، فقط در صورت استفاده صحیح و به روشی که در آن شما در رده های بالای موتورهای جستجو قرار داشته باشید ، م effectiveثر است. برخی از ویژگی های اصلی وجود دارد که باید هنگام ایجاد فیلم های بازاریابی YouTube در نظر بگیرید ، که برای کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو ضروری است.

عنوان

این شاید مهمترین جنبه ای باشد که باید هنگام ایجاد فیلمهای YouTube مورد توجه قرار گیرد. همیشه به یاد داشته باشید که همه فیلم های شما باید با در نظر گرفتن موتورهای جستجو ایجاد شوند. استفاده از عناوین جذاب و کلمات کلیدی به موتور جستجو کمک می کند ویدیوی شما را پیدا کند و آن را در میان بهترین فیلم های آن دسته قرار دهد. مهم است که عنوانی که انتخاب می کنید ارتباط نزدیک با موضوع مورد نظر داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر در حال تهیه یک فیلم پخت کیک هستید ، عنوان می تواند “راه های ساده برای پخت کیک” یا “نکات آسان پخت” و غیره باشد. جدا از مرتبط بودن ، عنوانی که استفاده می کنید باید قوی ، جذاب و جذاب باشد. باید بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و آنها را وادار به تماشای فیلم کند.

محتوا

درست همانطور که برای یک مقاله نوشتید ، داشتن محتوای خوب و مرتبط در یک فیلم مهم است. این ماده باید حاوی مطالبی باشد که بینندگان آن را مفید یا سرگرم کننده می دانند. ضروری است که در این مرحله به یاد داشته باشید که بینندگان معمولاً برای سرگرمی یا یادگیری فیلم تماشا می کنند و ضروری است که ویدیوی شما پاسخگوی این نیازها باشد. محتوای مورد استفاده در این فیلم ها برای جذب موتورهای جستجو باید دارای کلمات کلیدی باشد.

با URL علامت گذاری شده است

در اینجا لازم به ذکر است که اکثر افراد کادر توضیحات زیر ویدئو را نمی خوانند و ترجیح می دهند فیلم را تماشا کنند و ادامه دهند. در این شرایط ، بسیار ضروری است که ویدیوی خود را با URL خود علامت گذاری کنید ، که در مواردی که شخص دیگری ویدیوی شما را در وب سایت خود کپی می کند ، بسیار مفید است. در چنین مواردی ، URL تعبیه شده به شما امکان می دهد ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

ارتباط دادن

ایده استفاده از فیلم های YouTube ایجاد ترافیک به وب سایت شماست و برای اطمینان از اینکه افرادی که ویدیوی شما را مشاهده می کنند در واقع از سایت شما بازدید می کنند ، مهم است که یک لینک به سایت خود در جعبه توضیحات ارائه دهید. این پیوند باید قابل دسترسی باشد و باید بیننده را مستقیماً به سایت شما هدایت کند.

دعوت به عمل

لازم به یادآوری است که بیشتر بینندگان ویدئو از یک ویدیو به ویدیوی دیگر تغییر می کنند و این عادت باعث افزایش بازدید از وب سایت شما نمی شود و تلاش های بازاریابی ویدیویی شما را بی فایده می کند. برای تغییر روال این بیننده ویدیوی YouTube ، داشتن یک تماس برای اقدام مهم است ، جایی که می توانید از بیننده بخواهید روی پیوند موجود در کادر توضیحات کلیک کند و اطمینان حاصل کند که بازدید به وب سایت شما هدایت می شود.

ارزیابی یا دریافت پاسخ ها

سرانجام ، برای موثر بودن هر استراتژی بازاریابی ، مهم است که با بینندگان خود ارتباط برقرار کنید و درمورد فیلم و همچنین شرکت ، محصول یا خدمات از آنها پاسخ بگیرید. تعامل معنادار با مشتریان موجود و همچنین مشتریان بالقوه مهم است.

https://hillbilly.ir/نکاتی-ساده-برای-افزایش-بازدید-با-بازار/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.