تجمیع مراکز امدادی در تهران به کجا رسید؟

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

تجمیع مراکز امدادی در تهران به کجا رسید؟

۸۶۱ بازديد ۰ نظر

تجمیع مراکز امدادی در تهران به کجا رسید؟ https://online-mag.ir/2021/06/تجمیع-مراکز-امدادی-در-تهران-به-کجا-رسید/ مجله آنلاین Wed, 16 Jun 2021 02:45:53 0000 مجله رویداد https://online-mag.ir/2021/06/تجمیع-مراکز-امدادی-در-تهران-به-کجا-رسید/ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران توضیح داد که ادغام واحدهای امداد و نجات تهران کاری ترسناک است. رضا کرمی محمدی در مصاحبه با مجله آنلاین ، وی در مورد ادغام واحدهای امدادی در مواقع اضطراری و آتش سوزی در تهران گفت: “این طرح خوبی است و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران …

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران توضیح داد که ادغام واحدهای امداد و نجات تهران کاری ترسناک است.

رضا کرمی محمدی در مصاحبه با مجله آنلاین ، وی در مورد ادغام واحدهای امدادی در مواقع اضطراری و آتش سوزی در تهران گفت: “این طرح خوبی است و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران همچنان پیگیر اجرای آن است.” همچنین یک مرکز EOC در فرماندهی مدیریت بحران تهران وجود دارد ، جایی که تمام سازمانهای مختلفی که در این نجات شرکت دارند در آنجا حضور دارند و به هم متصل هستند. اما اجرای آن در تهران نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی مشخص دارد.

وی با بیان اینکه در این لایحه همچنین تعیین تک شماره امداد در تهران پیش بینی شده است گفت: “به عنوان مثال ، یک عدد سه رقمی جایی است که مردم همه خدمات امدادی را دریافت می کنند و مختص مکان آنها است. شما باید مرکز باشید. می توانید اجازه دهید ما در مورد مشکلات آنها می دانیم. ”

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در تهران با بیان اینکه اقدامات مشابهی در سایر کشورهای جهان نیز انجام شده است ، گفت: در تهران دستگاه هایی وجود دارد که متعلق به اندام ها هستند و باید با همه آنها هماهنگ شود.

کرمی محمدی دلیل عدم تحقق این مشکل برای مدت طولانی را ماهیت سازمان ها عنوان کرده و می گوید: مشکلی وجود دارد ، اما سازمانهای دیگر باید از آن اطاعت کنند. لطفا بیا سر کار

وی گفت: “در حال حاضر ، با توجه به وضعیت اقتصادی و اعتباری تجهیزات ، به نظر نمی رسد توجه به این موضوع خیلی اولویت باشد.” با این حال امیدواریم سازمان های مختلف همکاری های لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.