14 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی ویدئویی برای تبلیغ آنلاین برند خود https://hillbilly.ir/14-مورد-از-بهترین-ابزارهای-بازاریابی-وید/ https://hillbilly.ir/14-مورد-از-بهترین-ابزارهای-بازاریابی-وید/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 08 Mar 2021 01:25:26 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/14-مورد-از-بهترین-ابزارهای-بازاریابی-وید/

14 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی ویدئویی برای تبلیغ آنلاین برند خود

محتوای ویدئویی بخشی جدایی ناپذیر از رسانه های اجتماعی است. طی چند سال گذشته ، این ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. بازاریابی ویدئویی به عنصری مهم در هر استراتژی خوب و م mediaثر در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. اگر انگشتان پا را در دنیای گسترده بازاریابی ویدئویی فرو نبرید ، …

14 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی ویدئویی برای تبلیغ آنلاین برند خود

14 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی ویدئویی برای تبلیغ آنلاین برند خود

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "14 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی ویدئویی برای تبلیغ آنلاین برند خود" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

محتوای ویدئویی بخشی جدایی ناپذیر از رسانه های اجتماعی است. طی چند سال گذشته ، این ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. بازاریابی ویدئویی به عنصری مهم در هر استراتژی خوب و م mediaثر در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. اگر انگشتان پا را در دنیای گسترده بازاریابی ویدئویی فرو نبرید ، زمان بهتری برای شروع وجود ندارد.

ایجاد و ویرایش فیلم می تواند علاوه بر قدرتمندی در زرادخانه شما باشد. بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی ، بازاریابان و سازندگان محتوا ، ویرایش ویدئو را بسیار ترسناک و وقت گیر می دانند. درست است ، استفاده از برخی از روش های دیگر بدون جهت می تواند ساعت ها را در یک بخش صرف کند.

اما آیا شما از همه ابزارهای شگفت انگیز بازاریابی ویدئویی موجود در اینترنت در حال حاضر استفاده می کنید؟ امروزه ابزارهای بازاریابی ویدئویی حاوی نکات ، ترفندها و میانبرهای بسیاری است که به شما کمک می کند تا این فرایند برای کارگران از هر سطح مهارت در دسترس باشد. هرکسی می تواند فقط با چند کلیک یک ویدیوی آماده ، حرفه ای و اجتماعی آماده کند!

14 مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی ویدیویی برای تبلیغ نام تجاری آنلاین:

این که آیا تازه ویدیوی خود را شروع می کنید یا مدتهاست که خالق ویدیو هستید ، در اینجا برخی از بهترین ابزارهای بازاریابی ویدئویی برای تبلیغ بهتر نام تجاری خود در اینترنت و رشد طرفداران شما وجود دارد.

تبلیغاتی

تبلیغات دقیقاً همان چیزی را که به نظر می رسد انجام می دهد: ایجاد فیلم های تبلیغاتی بازاریابی. این پلت فرم مستقیماً با فیس بوک ، اینستاگرام و یوتیوب کار می کند. این پلت فرم ویدئویی آنلاین می تواند مجموعه ای از توابع اساسی ویرایش فیلم را به صورت رایگان انجام دهد و شما می توانید کلیپ آرت مجاز ، عکس های سهام ، موسیقی و موارد دیگر را اضافه کنید. مانند بسیاری از سیستم عامل ها ، تبلیغ همچنین به شما امکان می دهد ویدیوی خود را به هر قالبی که می خواهید برای شبکه اجتماعی برش دهید. یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات به لطف مشارکتهای رسمی آنها در شبکه های اجتماعی ، ادغام “سریع” و ویژگیهای پیوند داخلی است. برنامه های حق بیمه آنها از 39 دلار شروع می شود.

فیلموراگو

Filmora ابزاری جامع برای ویرایش فیلم است که آزادی زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای تنظیم روشنایی ، سرعت فیلم ، جلوه های رنگی و سایر ویژگی های فیلم می توانید از Filmora استفاده کنید. این شامل همه ویژگی های معمول است ، به علاوه توابع اصلاح / تقسیم ، توابع نسبت / برش ، کنترل سرعت ، گزینه های صوتی ، گزینه های میکسر صوتی و موارد دیگر. این مقدار زیادی از ویژگی ها به صورت رایگان است. رابط ویرایش ویدئو می تواند به شما در ایجاد فیلم های تعاملی برای ایجاد نام تجاری و حضور در شبکه های اجتماعی کمک کند. می توانید از Filmora در رایانه های ویندوز و مک و همچنین تلفن های Android و iOS استفاده کنید. این برنامه FilmoraGO نام دارد.

مووی

برنامه Movavi Video Editor Clips در هر دو سیستم عامل iOS و Android کار می کند و برخلاف بسیاری دیگر از گزینه های ویرایش فیلم قابل حمل ، به شما امکان می دهد فیلم ها را برای انواع قالب های اجتماعی برش دهید. در نسخه رایگان Movavi ، ویدیوها با علامت چاپ صادر می شوند. نسخه برتر با قیمت 1.99 دلار در ماه شروع می شود و این علامت علامت را حذف می کند و به شما امکان می دهد آرم های سفارشی ، برچسب های متحرک و سایر ویژگی های جدید را اضافه کنید.

VidIQ

VidIQ ابزاری محبوب برای ویرایش فیلم برای بازاریابانی است که می خواهند از ترافیک ارگانیک شبکه های اجتماعی استفاده کنند. بسیاری از بازاریاب های YouTube از VidIQ به عنوان ابزاری برای کمک به استفاده از فیلم های YouTube خود و افزایش کارایی استفاده می کنند. می توانید از VidIQ استفاده کنید تا از دسترسی آلی YouTube خود بیشترین بهره را ببرید ، آمار خود را در زمان واقعی کنترل کنید ، کلمات کلیدی مرتبط و معروف را شناسایی کنید و موارد دیگر. علاوه بر این ، از تحقیقات ، تجزیه و تحلیل و آمار رقبا مراقبت کنید. برنامه اصلی رایگان است و برنامه پرداخت شده از 7.50 دلار در ماه شروع می شود.

شاکر

Shakr یک پلت فرم ویرایش ویدئو است که هدف آن کمک به ایجاد فیلم برای نام تجاری شما آسان تر است. با بیش از 1000 طرح مختلف ویدیویی ، Shakr تعداد زیادی طرح عالی برای ویدیوی شما در شبکه های اجتماعی دارد. شما می توانید فیلم خود را برای سیستم عامل ، به عنوان مثال ، فیس بوک ، سفارشی کنید. علاوه بر این ، می توانید تبلیغات و فیلم های تجاری ایجاد کنید ، تصاویر و فیلم ها را برای ویرایش آسان بکشید و رها کنید ، همپوشانی متن را اضافه کنید و فیلم های خود را ایجاد کنید.

حیاط

برنامه پخش فیلم توسط vidyard

برنامه پخش فیلم توسط vidyard

VidYard یکی دیگر از بازاریابی های ویدئویی است که به شما کمک می کند فیلم های بسیار خوبی برای جلب توجه مخاطبان خود ایجاد کنید. این یک برنامه محبوب است که در گذشته توسط تعدادی از شرکت های بزرگ مانند Lenovo یا Citibank استفاده می شده است. این برنامه می تواند به تولید سرنخ برای شرکت ها و همچنین تسهیل ارتباطات شرکتی مانند فیلم های آموزش کارمندان کمک کند. VidYard می تواند به میزبانی فیلم های شما نیز کمک کند و هر ویدیویی که ایجاد می کنید می تواند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. VidYard دارای تجزیه و تحلیل داخلی و آماری است که به شما کمک می کند عملکرد دقیق ویدئو خود را بسنجید. این ابزار بازاریابی همچنین با برنامه های شخص ثالث مانند HubSpot یا Salesforce ادغام می شود تا به شما در رفع نیازهای بازاریابی کمک کند.

تجارتی

این ابزار ویرایش ویدئو به کاربران کمک می کند تا با استفاده از عکس و فیلم ، فیلم و انیمیشن ایجاد کنند. این پلتفرم دارای تعدادی زنگ و سوت جالب است که به زنده شدن ویدیوی شما کمک می کند. برای کمک به درگیر کردن مخاطبان خود ، فیلم های شفاف ، کلیپ های ویدیویی همپوشانی و موارد دیگر ایجاد کنید. می توانید انیمیشن ها و کلیپ های صوتی را نیز اضافه کنید. قبل از خرید محصول این فرصت را خواهید داشت که فیلم خود را مرور کنید.

مگیستو

Magisto ابزاری برای ویرایش ویدئو است که به ایجاد فیلم برای جذب مخاطبان کمک می کند. این ابزار برای فیلم های سریع ، ساده و مناسب برای شبکه های اجتماعی مناسب است. برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی آسان از Magisto استفاده کنید تا منجر به تولید بیشتر شود. با برنامه حق بیمه ، می توانید فیلم های پیچیده تری ایجاد کنید. از نظر منفی ، Magisto می تواند برای بسیاری از شرکت ها بسیار گران باشد. بیشتر الگوهای آنها فقط از طریق برنامه های حق بیمه در دسترس است. نسخه رایگان دارای قابلیت های محدودی است.

Adobe Spark

Adobe Spark یک محصول Adobe است که به ویژه به ایجاد فیلم های دوستانه در شبکه های اجتماعی کمک می کند. این یک ابزار جامع با صدها الگوی از پیش ساخته شده (برخی رایگان و برخی پولی) هم برای فیلم ها و هم برای الگوهای گرافیکی است. با گزینه های صفحه داستان ، طرح بندی ها و موضوعات ، می توانید شگفت انگیزترین فیلم ها را برای رسانه های اجتماعی و اهداف بازاریابی – همه به صورت رایگان – ایجاد کنید. با این حال ، با نسخه رایگان ، علامت های آبی را در گوشه پایین سمت راست فیلم های خود خواهید داشت. اگر هزینه Adobe Creative Cloud را پرداخت کنید ، به Adobe Spark دسترسی رایگان خواهید داشت. در غیر این صورت ، هزینه ماهانه کمی است. اگر Spark همان چیزی نیست که به دنبال آن هستید ، نرم افزار ویرایش Adobe Premiere را امتحان کنید.

IMovie

کاربران Mac در حال حاضر یک ابزار عالی برای ویرایش فیلم در لپ تاپ های خود دارند: iMovie. اگرچه iMovie فاقد برخی از الگوها مانند برخی ابزارهای دیگر است ، اما همچنان گزینه های ویرایش عالی و آسان برای کاربران مبتدی و پیشرفته را فراهم می کند. علاوه بر این ، iMovie گزینه های ویرایش پیشرفته ای را به کاربران رایگان خود ارائه می دهد که بسیاری از برنامه های آنلاین رایگان آنها را ارائه نمی دهند. همچنین می توانید برنامه تلفن همراه آنها را به صورت رایگان بارگیری و اصلاح کنید.

نشانی

این سیستم عامل ویرایش ویدئو ممکن است یکی از ساده ترین ابزارها برای ایجاد فیلم های رسانه های اجتماعی با همپوشانی متن باشد. عنوان به شما امکان می دهد فیلم ها را در سیستم عامل بارگذاری کنید و به صورت خودکار صدا را در زیرنویس ها برای یک تجربه ویرایش همپوشانی متن بی نقص رونویسی کنید. این پلتفرم برای کسانی که به دنبال راهی آسان برای تبلیغ صدای خود هستند نیز عالی است ، زیرا این برنامه صدای شما را می گیرد ، آن را رونویسی می کند و به ویدیو تبدیل می کند. البته می توانید تصاویر ، فیلم ها ، GIF و موارد دیگر را بارگذاری کنید (یا از جستجو برای یافتن آن استفاده کنید). ابزار رایگان است

آگورابولس

Agorapulse به عنوان یک پلتفرم برنامه ریزی شبکه های اجتماعی شناخته می شود ، اما این ابزار دارای ویژگی های اضافی فوق العاده ای برای تقویت محتوای ویدیویی شما نیز است. می توانید از Agorapulse برای هدف قرار دادن مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی ، تعامل با پیروان خود و برنامه ریزی محتوا استفاده کنید. سیستم عامل های Facebook ، Instagram ، YouTube ، Twitter و LinkedIn را به هم متصل کنید.

این پلتفرم دارای ویژگی های مفید بسیاری است: تشخیص هشتگ ، گزینه های برنامه ریزی محتوا ، توصیه های موضوع براساس موضوعات محبوب ، مدیریت نظر و موارد دیگر. برخی از متخصصان عالی شامل سهولت استفاده ، به علاوه پشتیبانی گسترده از مشتری ، تجزیه و تحلیل دقیق و گزارش ها هستند. این پلتفرم یک نسخه آزمایشی رایگان و یک نسخه آزمایشی رایگان نیز دارد اما قیمت های آن از 99 دلار یا بیشتر شروع می شود.

Clipchamp ایجاد کنید

این سکوی ویرایش یکی از سخاوتمندانه ترین ابزارهای ویرایش است که دارای ویژگی های زیادی به صورت رایگان است. Clipchamp Create به شما امکان می دهد با دسترسی به همه ابزارهای اصلی ویرایش ، فیلم های نامحدودی را در برنامه رایگان آنها ایجاد کنید. علاوه بر این ابزارها ، می توانید فیلم های خود را با وضوح 480p و بدون علامت چاپ کنید. اگر از فیلم های سهام استفاده کنید ، یک علامت علامت دریافت خواهید کرد. با این حال ، برای بسیاری از مردم ، با وجود سخاوت خود ، 480p به اندازه کافی بالا نیست. برنامه حق بیمه با دسترسی به کتابخانه سهام آنها و وضوح بارگیری بالاتر از 9 دلار در ماه شروع می شود.

قابل حل شدن

Biteable یک پلت فرم ویرایش ویدیوی آنلاین برای ایجاد تبلیغات در رسانه های اجتماعی ، نمایش اسلایدها ، فیلم ها و موارد دیگر است. با استفاده از برنامه رایگان Biteable ، می توانید از ابزارهای اصلی ویرایش ویدئو برای صادرات فیلم با علامت چاپ استفاده کنید. با این حال ، نمی توانید فیلم های خود را با طرح رایگان Biteable در سیستم عامل بارگذاری کنید. اگر نمی خواهید فیلم ها را صادر کنید ، می توانید فیلم ها را با استفاده از لینک Biteable جاسازی کنید یا به اشتراک بگذارید. برنامه حق بیمه از 29 دلار در ماه شروع می شود و شامل ویژگی های بیشتری مانند بیش از 85،000 فیلم اضافی ، حریم خصوصی ویدیو و موارد دیگر است.

https://hillbilly.ir/14-مورد-از-بهترین-ابزارهای-بازاریابی-وید/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.