عیدی مان کاش که وحدت باشد

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

عیدی مان کاش که وحدت باشد

۸۷۳ بازديد ۰ نظر

عیدی مان کاش که وحدت باشد https://livemag.ir/2021/03/عیدی-مان-کاش-که-وحدت-باشد/ https://livemag.ir/2021/03/عیدی-مان-کاش-که-وحدت-باشد/#respond مجله زنده خبری Sun, 14 Mar 2021 04:36:45 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/03/عیدی-مان-کاش-که-وحدت-باشد/ وحدت بدون شک وحدت اجتماعی است و اخلاق نیز اخلاق اجتماعی است. پیامبر آمد تا مردم را صالح کند تا جامعه ای سالم بسازد. اگر او فقط به مرد اهمیت می داد ، چرا اینقدر مخالفت کرد؟ اگر مخالفان می دیدند که پیامبر مردم را فقط برای صالح بودن استخدام می کند و سرشان به …

وحدت بدون شک وحدت اجتماعی است و اخلاق نیز اخلاق اجتماعی است. پیامبر آمد تا مردم را صالح کند تا جامعه ای سالم بسازد. اگر او فقط به مرد اهمیت می داد ، چرا اینقدر مخالفت کرد؟ اگر مخالفان می دیدند که پیامبر مردم را فقط برای صالح بودن استخدام می کند و سرشان به کار خودشان بسته است ، این همه مخالف و دشمن نخواهد داشت.

پیامبر ما پیامبر یگانگی بود و هست. آرزو می کنم هدیه و عیدمان در این روز بزرگ وحدت باشد. چیزی که جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد. اگر ما وحدت را از پیامبر یاد نگیریم ، حداقل از دشمنان او. می بینید که دشمنان آنها در باطل خود متحد هستند و ما درگیر درگیری های داخلی هستیم. بیایید مثل سخنان امام علی نباشیم که فرمود آنها در دروغ خودشان متحد هستند و شما توسط خودتان تقسیم شده اید.

حال ایالات متحده را با تمام مشکلات سیاسی ، فکری ، اقتصادی و اجتماعی خود ، در سیاست خارجی این دو طرف درگیر ، حداقل در مورد کشورمان ، ببینید. وحدت آنها یکی است زیرا منافع کشورشان در توافق طرفین است ، و دوم به این دلیل که آنها می بینند سیاست آنها م worksثر است و در کشور ما طرفدارانی هستند که اختلافات و اختلافات را به شدت و به نفع خود ایجاد کرده اند.

اگر ما از ایالات متحده می آموزیم ، چرا این وحدت را یاد نمی گیریم ، اما به زودی کارهای بد آنها ، مانند مبارزات انتخاباتی را که رسوا شده و احساس شده اند ، می آموزیم. ما دیده ایم و دیده ایم که چگونه در انتخابات گذشته در کشورمان نامزدها تا جایی که می توانستند پرش کردند و اکنون خوشبختانه یا متأسفانه اکثر آنها بر سر کار خود هستند. آنها ارتباطاتی برقرار کردند که نه اثبات شده و نه قابل تأیید بود اما ذهن همه را به خود مشغول می کرد.

اکنون نیز اگر به نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری بعدی کشور نگاه کنید ، به جای ارائه طرحی برای حل مشکلات کشور ، آنها در پشت مسئله ارتباط یا قطع ارتباط با غرب و ایالات متحده پنهان شده اند. هیچ تفاوتی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود ندارد.

چه اتفاقی می افتد بیایید به کشور برسیم. این کشور از غرب و به ویژه از ایالات متحده عصبانی است. هرچه بیشتر به یکدیگر مهربانی کنید ، شرایط شیرین و دشوارتر می شود. نگاهی به اظهارات چند روز گذشته مقامات آمریکایی بیاندازید که گام به گام ارائه می شود. اما ما هنوز در حال بحث و بررسی هستیم که آیا کل سیستم از این موضوع آگاه است و آیا آنها از آن برای شکست دادن حریف ، موافق یا مخالف استفاده می کنند.

به نظر من هر اتفاقی افتاده تمام شده است. اگر به گفته رئیس جمهور ، این یک نعمت الهی بود ، اگر درخواست مردم بود و اگر همه چیز باید پوشیده می شد ، پوشیده نمی شد ، دیگر تمام شده بود. تلاش کردیم ، ندیدم. بنیانگذاران آن این شکست را تصدیق می کنند. چرا وانمود می کنیم اینقدر سبک هستیم؟ اگر برخی از مردم اصل موضوع را به خوبی می دانند و یا این را می دانند ، باید بگویند که ما در اعتماد به نفس غرب اشتباه کرده ایم و اکنون باز خواهیم گشت. این پایان عزت و مطابق با اخلاق و دین است!

سرانجام ، چه قراردادی است که طرف دیگر آن را 1 5 می نامد و مهمترین عضو آن را ترک می کند ، سپس ما می گوییم 4 1 و اگر آنها همچنان که در عمل ادامه دادند ادامه دهند ، 3 1 و 2 1 خواهند بود ، آخرین نفر علی و استخر او خواهد بود. و ما فقط افتخار می کنیم که آن را نگه داشته ایم. شما دیدید که منتظر آمدن دولت بعدی ایالات متحده هستیم و چه پیش بینی ها و گمانه زنی هایی انجام شده است ، و دیدیم که نتیجه عکس بود. زیرا بایدن خود یکی از اصلی ترین کشوهای این داستان بود.

چرا ما خیلی سخت روی برنامه شکست خورده اصرار داریم؟ مطمئناً می دانید که وقتی جمهوری اسلامی وجود دارد ، آنها از اسراف خود دست نمی کشند و بارها آن را با تجربه ثابت کرده اند. چرا ساده لوح هستی؟ شما همچنین می گویید که ما فکر می کنیم برجام تمام شده است. بنابراین کاندیداها در کشور نیز فکر می کنند راه حل ها و برنامه هایی ارائه دهند.

خدا پدر و مادر کسی را که رئالیست است ، قلبش برای کشو بسوزاند ، بیامرزد. شما باید کشور را با تحریم اداره کنید و حداقل مانند آمریکایی ها باشید برای دولت بعدی خود با تمام اختلافاتی که دارند ، سرمایه ، و نه سربار!

این گفتگوها با روسای جمهور و نخست وزیرانی که ماهیت آنها را می شناسیم چیست و چرا از آنها حقوق از دست رفته خود را می خواهیم و می دانیم که آنها سخنان ما را عملی نمی کنند.

اگر تصمیم اخیر علیه ما در هیئت مدیره به دلیل توپخانه ما نبود ، بلکه به این دلیل بود که ما قبلاً به آنها سه ماه امتیاز داده ایم و لحظه خوب برای آنها مهم است. اگر آنها به تعهد خود عمل نکردند ، بگذارید سه ماه دیگر پایان برنامه را اعلام کنند. این خیلی بهتر است و دست رئیس جمهور بعدی را باز می کند.

ما همه امکانات را داریم و می توانیم کشور را به خوبی مدیریت کنیم. البته با کارمندان خوب ، کارآمد و میهن دوست. به شرطی که متحد باشیم. از کلماتی که آنها را خوشحال می کند خودداری کنید. و کسانی که آب را به آسیای دشمن می ریزند ، بشناسند. پرورش استعدادهای داخلی ، مخالفت با خام فروشی ، پر كردن خلا in ترانزیت ، تولید ، توزیع و مصرف ، راه اندازی و تكمیل سیستم ها ، اصلاح اطلاعات و زیرساخت ها و شبكه سازی آنها ارتباطی با تحریم ها ندارد. چرا بازار با وجود اینکه ما همه چیز را از طریق واردات یا تولید در کشور داریم ، اینگونه است؟ کجا مربوط به تحریم ها هستند؟ اگر اتاق فکر داریم ، باید در مورد چگونگی برخورد با تحریم ها باشد نه یک چانه زنی. با کشورهایی که دشمنی آنها را مسلم می دانیم.

https://livemag.ir/2021/03/عیدی-مان-کاش-که-وحدت-باشد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.