اتوبوسرانی به استقبال نوروز رفت/ به کارگیری ۲۱۰ اتوبوس جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/03/اتوبوسرانی-به-استقبال-نوروز-رفت-به-کار/ مجله آنلاین Thu, 11 Mar 2021 13:06:27 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/03/اتوبوسرانی-به-استقبال-نوروز-رفت-به-کار/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمود پرواز کردن مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تأکید کرد که شرکت های اتوبوسرانی نیازهای شهروندان را برآورده می کنند علی رغم توان می گوید: “علی رغم کاهش ناوگان ، ما سعی کردیم از ظرفیت موجود و جدید ، از جمله 210 اتوبوس و مینی بوس که اخیراً وارد ناوگان …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمود پرواز کردن مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تأکید کرد که شرکت های اتوبوسرانی نیازهای شهروندان را برآورده می کنند علی رغم توان می گوید: “علی رغم کاهش ناوگان ، ما سعی کردیم از ظرفیت موجود و جدید ، از جمله 210 اتوبوس و مینی بوس که اخیراً وارد ناوگان شده اند ، استفاده کنیم.”

پرواز کردن وی گفت ما تعمیرات جزئی و کلی را انجام داده ایم که فرسوده بوده و به اتوبوس تعمیراتی احتیاج داشتیم و تعیین کرد: تقویت مسیرهای منتهی به ناوگان کلی ، بازارها و مراکز خرید نیز به طور ویژه تقویت شده است.

با توجه به اینکه 40 اتوبوس و مینی بوس دیگر نیز تا پایان سال تحویل خواهند شد ، “انتظار می رود که بسیاری از شهروندان به دلیل موج جدید بیماری بیماری کرونا قلب ، سفر خود را در ایام نوروز لغو کنند. و تهران را ترک نکنید. اخیراً آماده خدمات رسانی به شهروندان خود است و ناوگان اتوبوسرانی تهران بدون وقفه به مدت یک روز یا یک ساعت به شهروندان خود خدمات می دهد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کار 24 ساعته و 24 ساعته مسیرهای پرسرعت ، تعداد مسیرهای مورد تقاضا برای سفر افزایش می یابد تا ساعات کاری مسیرها افزایش یابد. به منظور. واسه اینکه. برای اینکه امکان پاسخگویی به تقاضای سفر شهروندان از طریق نظارت تصویری و ارسال اتوبوس های کمکی به نقاط درخواست ضمن هماهنگی های لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی ، اقدام کنید به منظور. واسه اینکه. برای اینکه برای تسهیل و تسهیل در تردد اتوبوس ها ، مسائل مربوط به ترافیک و گره ها رفع شده است.

پرواز کردن وی گفت كه هنوز نظافت بهینه و كامل از جمله ضد عفونی مداوم حمام و توالت وجود دارد. توشویی و خشکشویی وی همچنین اتوبوس را در دستور کار قرار داد ، “ما همچنین واحدهای نجات سبک و سنگین را نصب کردیم تا مشکلات فنی اتوبوس را برطرف کنیم و از انسداد شبکه جاده جلوگیری کنیم.”

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران بر درایور آن تأکید می کند خدوم ناوگان اتوبوس پایتخت و ارتش معتبر پشتیبانی آنها 24 ساعته در بخش فنی ، ستاد و سیستم ها کار می کنند ، “رانندگان شرکت واحد و سایر کارمندان حتی در هنگام تحویل سال نو به شهروندان خدمات می دهند.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.