17 تأثیرگذار برتر گیاهان برای تأثیر زیادی در رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/17-تأثیرگذار-برتر-گیاهان-برای-تأثیر-زیاد/ https://hillbilly.ir/17-تأثیرگذار-برتر-گیاهان-برای-تأثیر-زیاد/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 11 Mar 2021 15:08:17 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/17-تأثیرگذار-برتر-گیاهان-برای-تأثیر-زیاد/

17 تأثیرگذار برتر گیاهان برای تأثیر زیادی در رسانه های اجتماعی

گیاهخواری دیگر اصطلاحی محبوب در شبکه های اجتماعی نیست – اکنون برای اقامت در اینجا یکی از گزینه های محبوب سبک زندگی است. اصطلاحاتی مانند “وگان” ، “وگان” و “تأثیرپذیری وگان” اکنون بخشی از هنجارها هستند و تأثیر زیادی بر روند رسانه های اجتماعی دارند. بنابراین گیاه وگان دقیقاً چیست؟ وگان بودن به معنای حذف …

17 تأثیرگذار برتر گیاهان برای تأثیر زیادی در رسانه های اجتماعی

17 تأثیرگذار برتر گیاهان برای تأثیر زیادی در رسانه های اجتماعی

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "17 تأثیرگذار برتر گیاهان برای تأثیر زیادی در رسانه های اجتماعی" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

گیاهخواری دیگر اصطلاحی محبوب در شبکه های اجتماعی نیست – اکنون برای اقامت در اینجا یکی از گزینه های محبوب سبک زندگی است. اصطلاحاتی مانند “وگان” ، “وگان” و “تأثیرپذیری وگان” اکنون بخشی از هنجارها هستند و تأثیر زیادی بر روند رسانه های اجتماعی دارند.

بنابراین گیاه وگان دقیقاً چیست؟ وگان بودن به معنای حذف تمام محصولات حیوانی از رژیم غذایی شما است. این به معنای گوشت است ، البته محصولات جانبی حیوانی مانند لبنیات و تخم مرغ ، و محصولات کوچکتر و شفاف کمتر مانند ژلاتین. برخی از گیاهخواران این امر را حتی بیشتر پیش می برند و مطمئن می شوند که هیچ یک از لباس ها یا لوازم جانبی آنها حاوی محصولات حیوانی مانند چرم یا خز نیست. محصولات زیبایی همچنین باید بدون ظلم و حیوانات باشد.

این فقط شبکه های اجتماعی نیست. تعداد افرادی که گیاهخوار می شوند بسیار زیاد شده است. طبق انجمن گیاهخواران ، تعداد گیاهخواران در انگلیس به تنهایی بین سالهای 2014 و 2019 چهار برابر شده است. همان سازمان پیش بینی کرد که گیاهخواران و گیاهخواران یک چهارم جمعیت انگلیس را تشکیل دهند.

چندین فرد مشهور مشهور به رژیم های گیاهخواری و گیاهخواری روی آورده اند ، از زک افرون گرفته تا الن دی جنرس. رژیم های گیاهی دارای مزایای زیادی مانند لذت بردن از زندگی سالم و ارتقا sustain پایداری هستند. وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در این روند پیشرو هستند و رژیم غذایی را به صورت آنلاین گسترش می دهند.

این که آیا شما به دنبال یک تأثیرگذار وگان برای تبلیغ محصول خود هستید یا به دنبال الهام گرفتن از سبک زندگی وگان هستید ، در اینجا لیستی از برترین تأثیرگذاران وگان در شبکه های اجتماعی برای کمک به شما وجود دارد.

17 تأثیرگذار برتر گیاهان برای تأثیر زیاد در شبکه های اجتماعی:

در حال حاضر 17 بهترین تأثیرگذار گیاه شناسی در شبکه های اجتماعی

1. FearneCotton

Fearne Cotton یک پخش کننده و مجری محبوب تلویزیونی است که میزبان برخی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی و رادیویی در انگلستان است. Fearne همچنین یکی از محبوب ترین وگان ها در کشور است و میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد.

یک مادر دو نفره نیز به شبکه های اجتماعی می رود تا برخی از دستورهای غذایی وگان مورد علاقه خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارد. افراد مشهور دو کتاب آشپزی منتشر کرده اند ، کتاب دوم در سال 2019 منتشر شده است. نسخه “Happy Vegan” در سال 2019 دستور العمل های بینشی و سالمی را برای مبتدیان ، گیاهخواران متبحر و افرادی که به دنبال کاهش مصرف گوشت خود هستند ارائه می دهد.

2.NiomiSmart

نیومی اسمارت یکی از اولین تأثیرگذارهای بزرگی بود که در اینستاگرام گسترش یافت و پیروان خود را افزایش داد و از آن زمان به بعد ، او به یک تأثیرگذار محبوب وگان و یکی از اعضای برجسته جامعه وگان آنلاین تبدیل شد. نیومی البته از یک رژیم وگان پیروی می کند و همچنین از یک سبک زندگی وگان که شامل آرایش بدون ظلم و لباس پایدار است نیز پیروی می کند.

نیومی بیش از 1 میلیون پیرو و طرفدار پایداری و اخلاق گیاه شناسی دارد. این تأثیرگذار اغلب دستورالعمل هایی را برای غذای روزانه ، رستوران های مورد علاقه گیاهخواران (در داخل و خارج از کشور) و محتوای سبک زندگی به اشتراک می گذارد.

3. خانواده

Family Fizz برای ثبت زندگی روزمره و انتقال آنها به رژیم وگان در شبکه های اجتماعی محبوب شده است. این خانواده که در سراسر دنیا زندگی کرده اند ، هنگامی که اشتیاق خود را برای گیاه خواری در اینترنت به اشتراک می گذارند ، سرگرمی و آموزش را با یکدیگر مخلوط می کنند. این خانواده نزدیک به یک دهه است که گیاهخوار است و پیروان آنها از طریق کانال های آنلاین خود مسیر خود را ادامه داده اند. آنها دستور العمل های مورد علاقه خود ، مبادله دستور العمل مورد علاقه و وعده های غذایی مورد علاقه خود را به اشتراک گذاشته اند.

4. @ Lucywatson

این ستاره و بازیگر تلویزیون به دلیل ثبت زندگی خود در شبکه های اجتماعی و همچنین برخی از سبک زندگی وگان بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد. ستاره واقعیت برخی از وگان ترین و غذاهای بدون گوشت خود را از طریق کانال های خود به اشتراک می گذارد.

لوسی همچنین کتاب خودش را دارد ، بیدار کردن ، که راهنمای زندگی سالم ، وگانانه سبک زندگی است. او همچنین مجموعه ای از وعده های غذایی وگان مخصوص به خود را دارد ، تحت عنوان Feed Me Vegan. لوسی همچنین با خواهرش در رستوران وگان مخصوص خود در لندن با عنوان به دوستانت بگویید.

5. iamtabithabrown

تابیتا بازیگر آمریکایی و شخصیت رسانه های اجتماعی است که برای اولین بار در سال 2020 به دلیل محتوای ویدئویی آنلاین خود به محبوبیت گسترده ای دست یافت. تابیتا به لطف فیلم های خنده دار خود که اغلب دارای رویکرد وگان و انگیزشی است ، در سال 2020 به خوبی شناخته شد. او میلیون ها دنبال کننده در سراسر TikTok و Instagram دارد. هافینگتون پست او را “مادر آمریکا” توصیف کرد.

6. الاوگان

Michaela Vies یک وبلاگ نویس وگان و شخصیت رسانه های اجتماعی است که علاقه زیادی به اشتراک گذاشتن دستور العمل های وگان با پیروان خود دارد. میکائلا در سن جوانی در 6 سالگی گیاهخوار شد و در سال 2011 وگان شد. از آن زمان ، او دستورهای خلاقیت وگان خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد. او امیدوار است که با الهام از مردم در سراسر جهان روش وگان را از طریق دستور العمل های ساده و ساده امتحان کند.

7. وگان

میشل سهن مادر مادری وگان و بنیانگذار گیاه شناس گیاهخوار است. او ابتدا بیش از 20 سال و فقط در هشت سالگی گیاهخوار شد و از آن زمان وگان شده است. میشل World of Vegan را اداره می کند تا از طریق فعالیت خلاقانه و به اشتراک گذاشتن دستور العمل های وگان تغییرات مثبت ایجاد کند. میشل صدای قدرتمندی در جامعه وگان است و با تعدادی از سازمان ها از جمله Farm Sanctuary ، Mercy for Animals ، Vegan Outreach ، PETA و PCRM همکاری کرده است. علاوه بر این ، میشل پادکست People-Powered People را اداره می کند و کتاب آشپزی اختصاصی خود ، Friendly Vegan Cookbook را دارد.

8.fulrawkristina

کریستینا کاریلو-بوکارام یک تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی لبنان است که همزمان یک رژیم وگان و یک رژیم کاملاً خام را دنبال می کند. رژیم غذایی وی شامل میوه ها ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها است. او هر هفته فیلم های جدید دستور العمل ارسال می کند که شامل دستور العمل های مختلف ، نکات مختلف ، ترفندهای مختلف و وبلاگ ها است. به علاوه ، او فیلم های انگیزشی ، فیلم های تناسب اندام ، vlogs ، فیلم های تمرینی و موارد دیگر را به اشتراک می گذارد.

9. @ ohsheglows

آنجلا لیندون نویسنده پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز است که به دلیل کتاب آشپزی اش “او او بیش از شام می درخشد: وعده های غذایی مغذی وگان برای اینکه شما را درخشان نگه دارد” شناخته شده است. کتاب آشپزی شامل بیش از 100 دستور ناهار و شام است که همه آنها گیاهی هستند. آنجلا به عنوان یک مادر و یک زن تاجر ، دستور العمل های وگان برای افرادی که مشغول کار هستند و برای شام نیاز به رفع مشکلات سریع دارند ، دستور العمل هایی درست می کند. دستور العمل های وی شامل ترفندهای صرفه جویی در وقت و زمان بندی کامل دستور العمل ها است.

10.nimai_delgado

نیمای دلگادو یک تأثیرگذار بدن سازی و پرورش اندام وگان است که هرگز گوشت نخورده است. وی بنیانگذار Vedge Nutrition و همچنین Vegan Fitness Com و Vegan BodyBuilding Food است. او پس از سفر و سبک زندگی گیاه شناسی صدها هزار پیرو دارد.

11. @ Illinfisher

آیلین فیشر بیش از 14 سال است که سبک زندگی وگان را دنبال می کند. این گیاه تأثیرگذار ، با حساب کاربری اینستاگرام با بیش از نیم میلیون فالوور ، مادر و همسری است که بچه هایش را در خانه تربیت می کند و در خانه به آنها آموزش می دهد.

این تأثیرگذار وگان شیوه زندگی سالم خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد ، ابزارها ، ترفندها ، نکات و دستورالعمل هایی را برای پیروان دنبال زندگی بدون گوشت به اشتراک می گذارد. وی همچنین دارای چندین کتاب الکترونیکی خود چاپ شده از جمله یکی در مورد وعده های غذایی کودکان و گیاهان و غذاهای حماسی گیاهخواری است.

12. avantgardevegan

اوکلی گاس ، که در شبکه های اجتماعی با نام آوانگارد وگان شناخته می شود ، یک شخصیت وگان در شبکه های اجتماعی ، آشپز و نویسنده کتاب آشپزی از انگلستان ، دیلی تلگراف است ، جاز را “ستاره جهان بدون گوشت” توصیف کرد و گفت ، ” من آن را به دست آورده ام. دستور العمل ها به گیاهخواران و گوشتخواران احترام می گذارند. ” قاضی پس از شنیدن مصاحبه با موسیقی دان وگان ، جیم ، برای اولین بار وگان شد و این امر باعث وگان شدن وی شد. جاز از مهارت خود به عنوان سرآشپز برای تبدیل شدن به یک آشپز و فعال وگان استفاده کرد. او حساب اینستاگرام خود را در سال 2016 راه اندازی کرد ، سپس شغل فروش تمام وقت خود را ترک کرد تا به تجارت آشپزی وگان و وگان بپردازد. او چندین کتاب آشپزی وگان نوشته و با The Vurger Co. همکاری کرده است. و واگاماما برای ایجاد غذاهای گیاهی.

13- شکلات شکلات شکلات کاکاتی

کیتی ، که با کیتی شکلات پوشانده شده در اینترنت محبوب است ، یکی از معروف ترین وبلاگ نویسان مواد غذایی در ایالات متحده برای دسرهای سالم و دستور العمل های غذای راحت است. کیتی ، که خودش گیاهخوار است ، به طور عمده دستورالعمل های وگان را در وبلاگ خود معرفی می کند. علاوه بر این ، او یک کتاب آشپزی تالیف کرده است.

وبلاگ او به عنوان یکی از 25 وبلاگ برتر غذا در جهان قرار دارد و هر ماه بیش از 8 میلیون بیننده دارد. او در تعدادی از خبرگزاری ها از جمله The Today Show ، USA Today ، Time ، CNN ، شبکه غذایی ، Bon Appétit ، چراغ آشپزی ، مجله People ، msn ، yahoo ، aol home pages و ABC 5 O News of the ساعت حضور داشته است. .

14. دستور العمل از فرون

هند رینولدز ، که بیشتر به خاطر حضور در جزیره لاو شهرت دارد ، ستاره ای در حال ظهور است که به عنوان یک تأثیر گذار در گیاهان شناخته شده است. دومین حساب اینستاگرام هند ، recipesfromreyn ، کاملاً به دستور العمل های گیاهی خوشمزه و سالم اختصاص دارد. او از این حساب برای نمایش خلاقیت های خود در زمینه تهیه دستورالعمل ها و وعده های غذایی بدون گوشت خود استفاده می کند. علاوه بر این ، او همچنین محصولات زیبایی بی رحمانه را به عنوان بخشی از سبک زندگی وگان خود ثبت خواهد کرد.

15. زمین گیر شده

اد وینترز یک مربی ، سخنران عمومی و خالق محتوا وگان است که شاید بیشتر بخاطر سخنرانی های عمومی ، مقالات ویدیویی و بحث های عمومی که به طور گسترده منتشر می شود شهرت دارد. این فعال وگان در یک سوم دانشگاه های انگلستان و بسیاری از کالج های Ivy League در مورد وگان صحبت کرده است. وی همچنین در سال های 2020 و 2021 به عنوان مدرس مهمان در دانشگاه هاروارد ظاهر شده است. این فعال در سراسر جهان درباره گیاهخواری سخنرانی کرده و در سال 2019 ، دو سخنرانی TEDx ارائه داده است که بیش از 1.5 میلیون بازدید جمعی آنلاین داشته است. به طور خاص یک نامه ، “دیگر هرگز به زندگی خود همان طور نگاه نکن” ، 35 میلیون بازدید تجمعی از طریق اینترنت داشته است.

اد بنیانگذار و مدیر ارشد Surge است ، یک سازمان حقوق حیوانات که قصد دارد جهانی را ایجاد کند که در آن مهرورزی برای همه حیوانات غیر انسان یک امر عادی باشد. در سال 2016 ، او همچنین راهپیمایی رسمی حقوق حیوانات را پایه گذاری کرد. او بسیار درگیر فعالیت های گیاه شناسی بود. در سال 2020 ، وی Surge Sanctuary را تأسیس کرد ، یک پناهگاه مادام العمر ، که هرگز نمی کشد و برای همیشه حیوانات مورد آزار و ناخواسته قرار می گیرد.

16. زندگی بوته ای

نیشا وورا یک سرآشپز وگان ، ستاره یوتیوب و وبلاگ نویس است که بیشتر به دلیل صدای خود در پشت زندگی گیاهان رنگین کمان شناخته شده است. نیشا اولین بار در سال 2016 پس از تماشای چندین فیلم مستند در مورد کشاورزی در کارخانه ، وگان شد – و بلافاصله پس از آن وگان شد. از آن زمان ، نیشا از طریق وبلاگ و کانال های رسانه های اجتماعی خود به پیروان خود می آموزد که چگونه دستور العمل های خوشمزه وگان را تهیه کنند. در سال 2019 ، او اولین کتاب آشپزی خود را با عنوان Instant Vegetarian Cookbook: دستور العمل های گیاهی سالم تحمل کرد.

17. @ بوش!

هنری و ایان دو نفره پشت BOSH هستند! ، یک وبلاگ غذایی که در درجه اول بر روی غذاهای گیاهی و دستور العمل های سالم تمرکز دارد ، همه در حالی که سعی در افزایش پایداری دارند. این زوج نویسنده چهار کتاب پرفروش هستند تا آن را جبران کنند. بعلاوه ، این زوج اکنون پشت نمایش جدید تلویزیونی “Living Life On The Veg” هستند. هنری و ایان بر تهیه وعده های غذایی ساده ، آسان و در عین حال مقوی و بدون گوشت تمرکز دارند. کانال های رسانه های اجتماعی آنها از محبوب ترین جوامع آشپزی وگان در اینترنت هستند.

نتیجه

تأثیرگذاران گیاهخواری فقط یک لحظه وقت نمی گیرند – آنها برای ماندن در اینجا هستند و تأثیر آنها در شبکه های اجتماعی در حال افزایش است. ده سال پیش ، اصطلاحاتی مانند “وگان” ، “وگان” و “تأثیرگذار وگان” غیر معمول بود ، اما امروزه ، این اصطلاحات بخشی از واژگان در حال رشد رسانه های اجتماعی هستند.

https://hillbilly.ir/17-تأثیرگذار-برتر-گیاهان-برای-تأثیر-زیاد/feed/ 0

مزایای عرق نسترن برای بدن

1-دفع سنگ کلیه و مثانه

یکی از خواص عرق نسترن کمک به دفع سنگهای کلیوی و سنگ مثانه است. به این منظور میتوان هم از عرق نسترن و هم از دم کرده میوه نسترن به صورت روزانه استفاده نمود. خوردن روزانه عرق نسترن علاوه بر کمک به دفع سنگ کلیه و مثانه، از بروز و تشکیل آن نیز پیشگیری میکند.

همچنین استفاده از عرق نسترن را برای برطرف کردن قولنج، نفریت و سنگهای مثانه و تمام ناراحتی های مجاری ادرار تجویز میشود.

2-ضد افسردگی، تقویت اعصاب و رفع بی خوابی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.