استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد/ بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته https://online-mag.ir/2021/02/استقلال-بازیکن-خارجی-دارد-یا-ندارد-برر/ مجله آنلاین Wed, 10 Feb 2021 21:03:39 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/02/استقلال-بازیکن-خارجی-دارد-یا-ندارد-برر/ گزارش شده شفافسرمربی استقلال در ابتدای فصل سنت شکنی کرد ، ضمن حفظ شأن فصل ، نه تنها ساختار تیم ، بلکه حتی دو ستاره خارجی را نیز در اختیار دارد و این دو بازیکن تأثیرگذار خارجی آبی های فصل هستند. مشابه فصل گذشته ، اما به دلیل حوادث و حاشیه های باشگاهی ، Mirick …

گزارش شده شفافسرمربی استقلال در ابتدای فصل سنت شکنی کرد ، ضمن حفظ شأن فصل ، نه تنها ساختار تیم ، بلکه حتی دو ستاره خارجی را نیز در اختیار دارد و این دو بازیکن تأثیرگذار خارجی آبی های فصل هستند. مشابه فصل گذشته ، اما به دلیل حوادث و حاشیه های باشگاهی ، Mirick و Diabetes بسیار کمتر از فصل گذشته کارآیی دارند.

برخلاف بسیاری از پیش بینی ها و انتظارات ، ملیک و دیابات در ابتدای فصل به تهران بازگشتند و سپس مدیرعامل بروس احمد صداتمند موفق شد آنها را حفظ کند. هواداران باشگاه گفتند که این دو بازیکن خارجی فصل گذشته آنها را انجام دادند. اما امروز ، بروس در آستانه دیدار نهایی نیم فصل اول قرار دارد ، اما این دو بازیکن علی رغم قرارداد با استقلال از کم کاری استفاده می کنند.

اگرچه گفته شد میریک در ابتدای فصل کاملاً عالی نیست ، اما او توسط تیم عادی آبی ها مورد استفاده قرار گرفت و برای چهار بازی متوالی برابر برنز رفسنجان ، فولاد ، ماشین ساجی و پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت. .. او تا پایان بازی برابر فولاد بازی کرد و در سه بازی آخر سه دقیقه تعویض شد.

در هفته پنجم ، میلریک در صنعت نفت شروع کننده نبود و در دقیقه 70 از طرف آرش رزرووند بازی کرد. در هفته هفتم او با شاهرخ عضو اصلی نبود و در دقیقه 77 به جای مهدی قائدی وارد زمین شد. این آخرین حضور او در تیم آبی بود.

اوج هنر ملیک مسابقه با ماشین سازی بود. این یک گل فوق العاده سه امتیازی بود و زمینه ساز پیروزی دشوار بروس مقابل تیم پایین در ماشین سازی بود.

میریک که در هفت بازی اول فصل آبی ها به میدان رفت و 5 بار به تیم ثابت تیم پیوست ، اندکی پس از پایان دربی از تیم جدا شد و یک شب تهران را ترک کرد ، اما هنوز به تهران برنگشته است. همچنان ادامه دارد . سو a ظن وجود دارد.

داستان استقلال دیابت در این فصل با میلیک متفاوت است. وی در تهران است و علی رغم خواسته های وی ، به نظر می رسد در این زمان خطر ترک بروس وجود ندارد ، اما از جراحاتی رنج می برد که به عقیده برخی افراد ارتباطی با دلخوری وی ندارد.

دیابت که در ابتدای فصل حال خوبی نداشت ، در چند دقیقه آخر سه هفته اول به عنوان بازیکن تعویضی ظاهر شد و این فرصت را داشت که در سه بازی 55 دقیقه بازی کند.

پس از آن او پنج بازی پیاپی مقابل پیکان ، صنعت نفت ، شهر خودرو ، ذوب آهن و گورگوهر باخت و در نیمه دوم بازی با پرسپولیس به میدان رفت. شیخ همچنین فرصت بازی با آلومینیوم ، تراکتور و سایپا را داشت و بازی او مقابل تراکتور در تبریز به اوج رسید و با زدن دو گل ، تنها گل این فصل بود. شیخ همچنین در دو بازی اخیر آبی پوشان مقابل نفت و نساجی مسجدسلیمان غایب بود و در مورد حضور او مقابل سپاهان ابهام وجود دارد.

تجزیه و تحلیل حضور دیابت و میلیک تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر.

خط بازیکن بازی ثابت دقیقه بازی گل پاس گل هشدار اخراج
۱ دیابت 7 ۲ ۳۰۰۰ ۲ ۱ ۰ ۰
۲ میریچ 7 5 ۴۵۲ ۱ ۰ ۰ ۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.