تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند https://online-mag.ir/2021/01/تیم‌های-راه-یافته-به-مرحله-پایانی-لیگ/ مجله آنلاین Sat, 16 Jan 2021 20:45:43 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/01/تیم‌های-راه-یافته-به-مرحله-پایانی-لیگ/ به گزارش شفاف ، به احترام سردار شهید قاسم سلیمانی که از روز چهارشنبه 24 دی ماه با حضور هفت تیم از فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد ، مرحله دوم لیگ برتر والیبال بازنشستگان مردان خواهد بود: امروز با تصمیم چهار تیم برای صعود به مرحله نهایی به پایان می رسد. پذیرش – پذیرفته …

به گزارش شفاف ، به احترام سردار شهید قاسم سلیمانی که از روز چهارشنبه 24 دی ماه با حضور هفت تیم از فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد ، مرحله دوم لیگ برتر والیبال بازنشستگان مردان خواهد بود: امروز با تصمیم چهار تیم برای صعود به مرحله نهایی به پایان می رسد. پذیرش – پذیرفته شدن.

در روز اول مرحله دوم مسابقات والیبال نشسته مردان ، تیم برنز بابک کارمان در پالایشگاه نفت آبادان 3 بر صفر ، تیم بالامین شهر در سپید رودرسوت 3 بر صفر و تیم ذوب آهن اصفهان 3 ارومیه بودند. هر کدوم رو 0 دادم. برنده شد.

در روز دوم این مسابقات ، تیم شهر گومباد برابر سپید لودو رشت 3-0 ، شهر بالامین برابر ذوب آهن اصفهان 3 بر صفر و مس بابک کارمان 3 بر یک مقابل اولمیا قرار گرفتند. من با 0 برنده شدم.

همچنین در روز سوم این مسابقات تیم سپیدرود رشت به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت که این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و مس شهر بابک کرمان مقابل شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر صفر و ذوب را شکست داد. برنده شد. آهن اصفهان با نتیجه 3 بر صفر پالایش نفت آبادان را شکست داد و تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 3 بر 1 تیم سپیدرود رشت را شکست داد.

در روز چهارم مرحله دوم لیگ برتر والیبال نشسته مردان ، تیم بالامین سیتی با کارمان به مصاف مس بابک رفت و بالامین سیتی 3-1 پیروز شد.

امروز و در روز پایانی مسابقات ، تیم پالایش نفت آبادان 3 بر 1 سپید لودو رشت را شکست داد و ذوب آهن اصفهان 3 بر صفر گومباد سیتی را شکست داد.

در پایان مرحله دوم تیم های شهرداری ورامین ، مس شهربابک کرمان ، ذوب آهن اصفهان و شهرداری گنبد به مرحله نهایی راه یافتند و تیم های شهرداری ارومیه ، پالایش نفت آبادان و سپیدرود رشت به مرحله بعدی راه پیدا نکردند.

چند حقیقت جالب در مورد ورزش والیبال

  • والیبال اولین بار در سال 1964، وارد بازی های المپیک شد.
  • والیبال دومین ورزش پرطرفدار در دنیا (بعد از فوتبال) است.
  • والیبال در ابتدا mintonette (مینتونته) نامیده می شد اما بعدها نام آن به volleyball تغییر یافت.
  • اولین توپ والیبال در سال 1900 طراحی و ساخته شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.