فرایند انتخاب رشته کنکوری ها از طریق “سامانه انتخاب رشته مجازی” https://livemag.ir/2021/08/فرایند-انتخاب-رشته-کنکوری-ها-از-طریق-سا/ https://livemag.ir/2021/08/فرایند-انتخاب-رشته-کنکوری-ها-از-طریق-سا/#respond مجله زنده خبری Sat, 07 Aug 2021 10:36:09 0000 اجتماعی https://livemag.ir/2021/08/فرایند-انتخاب-رشته-کنکوری-ها-از-طریق-سا/ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روند انتخاب معدن را از طریق سیستم انتخاب رشته مجازی این سازمان توضیح داد و گفت: این نرم افزار از اطلاعات مربوط به نامزدهای امسال و اطلاعات مربوط به مکان های سال گذشته ، بیشتر پذیرفته می شود. “معرفی می کند. فاطمه زرینامیزی در گفت وگو با مجله زنده خبری …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روند انتخاب معدن را از طریق سیستم انتخاب رشته مجازی این سازمان توضیح داد و گفت: این نرم افزار از اطلاعات مربوط به نامزدهای امسال و اطلاعات مربوط به مکان های سال گذشته ، بیشتر پذیرفته می شود. “معرفی می کند.

فاطمه زرینامیزی در گفت وگو با مجله زنده خبری ، وی با بیان این مطلب اظهار داشت: فرآیند انتخاب آزمون سراسری یک فرایند علمی بر اساس داده ها و اطلاعات مستند و معتبر است. آنها کار میکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش با استفاده از اطلاعات داوطلبان امسال و اطلاعات درجا برای مکان های سال گذشته و رعایت کلیه شرایط ، مناطقی را که شانس بیشتری برای پذیرش دارند معرفی می کند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نرم افزار انتخاب رشته در اولین گام پس از ورود داوطلب اطلاعات کلی و اصول و مبانی استفاده از سیستم را نشان می دهد و سپس حداکثر 300 دوره رشته ای را به داوطلب نشان می دهد. لازم به ذکر است که در دوره های ارائه شده ، شانس پذیرش تا حدی از بالا به پایین افزایش می یابد.

سارین افزود: نوع دوره (روزانه ، نوبت دوم ، پیام نور و …) ، دوره (دکتری حرفه ای ، کارشناسی ارشد آنلاین ، کارشناسی و …) ، انتخاب حداکثر سه استان به عنوان محل تحصیل و حداکثر انتخاب حداکثر تا سه حوزه مورد علاقه آموزش از جمله مواردی است که نرم افزار توانایی جستجو و محدود کردن اطلاعات میدانی را بر اساس شرایط مورد نظر متقاضی دارد. البته می توان جستجوهای متفاوتی را توسط نرم افزار در گزارش های مختلف درخواست کرد.

وی تاکید کرد: داوطلب باید به این نکته توجه کند که اگر رشته محل های انتخابی خود را در نرم افزار انتخاب رشته پایه ثبت نکند ، از چرخه انتخاب آزمون سراسری حذف می شود. به عبارت دیگر ، نرم افزار انتخاب رشته مجازی فقط نقش راهنمایی و هدایت داوطلبان بر اساس گزینه های انتخاب شده را دارد و همچنین آماده سازی انتخاب رشته اصلی را نیز بر عهده دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش بر اساس علاقه داوطلب و نتیجه آزمون دقیق ترین انتخاب ها را اعلام می کند و داوطلب مجبور به پرداخت هزینه های مازاد نخواهد بود.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/08/فرایند-انتخاب-رشته-کنکوری-ها-از-طریق-سا/feed/ 0

اصول مطالعه موثر در کنکور

با اینکه داشتن رنامه ریزی منظم و دقیق حرف اول را در بهتر درس خواندن می زند اما نکات مهم دیگر را نیز باید در نظر گرفت. برای بهبود و افزایش توان یادگیری باید اصولی را با دقت اجرا کنید؛ زیرا فقط با رعایت این اصول می‌توانید بهتر بیاموزید و از وقت خود حداکثر استفاده را ببرید. برخی از این اصول عبارتند از:

  1. تعیین هدف: شما باید قبل از مطالعه برای خودتان هدفی را مشخص کنید، به این معنی که این درس را به چه منظوری می‌خواهید مطالعه کنید، آیا فقط نکته‌های اصلی درس را می‌خواهید یا قصد دارید همه مطالب کتاب را بفهمید.
  2. تعیین مدت زمان مطالعه: باید معلوم کنید چه مقدار زمان می‌خواهید صرف مطالعه کنید. تعیین زمان و مقدار مطالعه به فراگیر آرامش می‌دهد و این آرامش موجب افزایش میزان یادگیری و سرعت مطالعه می‌شود.
  3. مطالعه فعالانه داشته باشید: دانش‌آموزی که به منظور یادگیری و به صورت هدفدار مطالعه می‌کند، برای یادگیری بهتر باید مطالعه فعال داشته باشد. شما می‌توانید با خلاصه‌برداری، حل تمرین، علامت‌گذاری و گزینش نکته‌های مهم، مطالعه خودتان را فعال کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.