جراحی چاقی چیست و جراح چاقی کیست؟

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

جراحی چاقی چیست و جراح چاقی کیست؟

۸۶۹ بازديد ۱ نظر

جراحی چاقی چیست و جراح چاقی کیست؟ https://online-mag.ir/2021/08/جراحی-چاقی-چیست-و-جراح-چاقی-کیست؟/ مجله آنلاین Sat, 07 Aug 2021 21:51:09 0000 مجله تندرستی https://online-mag.ir/2021/08/جراحی-چاقی-چیست-و-جراح-چاقی-کیست؟/ بنابراین ، این موضوع جراحی چاقی را در اولویت قرار می دهد. به گفته وزارت بهداشت ، 29 میلیون نفر در ایران دارای اضافه وزن و چاقی هستند و اکثر آنها نیاز به استفاده از جراحی چاقی دارند. در حال حاضر این آمار روز به روز در حال افزایش است که ذکر جراح چاقی دکتر …

بنابراین ، این موضوع جراحی چاقی را در اولویت قرار می دهد. به گفته وزارت بهداشت ، 29 میلیون نفر در ایران دارای اضافه وزن و چاقی هستند و اکثر آنها نیاز به استفاده از جراحی چاقی دارند. در حال حاضر این آمار روز به روز در حال افزایش است که ذکر جراح چاقی دکتر سریمی افراد را مجبور به سلامت کرده است. برای آشنایی بیشتر با جراحی چاقی به ادامه مطلب بروید تا در صورت نیاز از آن با دانش کافی استفاده کنید.

مطالب به شرح زیر می باشد.

  • جراحی چاقی چیست؟
  • هدف از جراحی چاقی چیست؟
  • نوع عمل جراحی کاهش وزن چیست؟
  • حقایقی در مورد جراحی کاهش وزن چیست؟
  • اخرین حرف
  • جراحی چاقی چیست؟ جراح چاقی کیست؟

    جراحی چاقی چیست؟

    برخی افراد ممکن است جراحی چاقی را جراحی کاهش وزن بنامند. این جراحی باعث تغییراتی در سیستم گوارش انسان می شود که منجر به کاهش وزن و لاغری می شود. به طور کلی ، جراحی چاقی وظیفه محدود کردن میزان کالری سوزانده شده در طول روز و کاهش جذب غذا در طول روز در زندگی افراد را دارد. در برخی موارد ، طبقه بندی فرد برای شاخص چاقی مشخص می کند که او نمی تواند از رژیم ها و تمرینات مختلفی استفاده کند که از طریق آنها فرد وزن کم نمی کند. به همین دلیل آنها باید از جراحی کاهش وزن استفاده کنند. اضافه وزن باعث ایجاد انواع بیماری ها می شود که می تواند سلامت افراد را به خطر بیندازد. گزینه ایده آل که می تواند منجر به کاهش وزن جدی و برگشت ناپذیر برای افراد شود ، جراحی چاقی است. به همین دلیل ، این مسئله به عنوان یک مسئله مهم در جامعه ما شناخته می شود.

    هدف از جراحی چاقی چیست؟

    مهمترین دلیلی که افراد از جراحی چاقی استفاده می کنند بهبود کیفیت زندگی آنها است. علاوه بر این ، استفاده از جراحی چاقی می تواند سلامت جسمی و روحی را برای افراد به ارمغان آورد و در کمال تعجب ، افراد را برای تناسب اندام بالا ببرد. در این صورت اعتماد به نفس از دست رفته دوباره به دست می آید. گذشته از این موارد ، جراحی چاقی در روند بیماریهای خطرناک چاقی م ensثر است ، که سلامت مردم را تضمین می کند و افراد را در برابر بیماریهای زیر محافظت می کند:

    • بیماری قلبی
    • آپنه خواب شدید
    • دیابت نوع 2
    • سکته
    • رفلکس معده
    • فشار خون بالا

    جراحی چاقی اغلب زمانی استفاده می شود که استراتژی های طبیعی مانند ورزش و ورزش مناسب و سبک های غذایی مناسب به بدن ایده آل نرسد.

    جراحی چاقی چیست؟ جراح چاقی کیست؟

    نوع عمل جراحی کاهش وزن چیست؟

    بسیاری از روشهای جراحی کاهش وزن شناخته شده است که مهمترین آنها استفاده از جراحی لاپاراسکوپی است. برخلاف جراحی باز ، این نوع جراحی می تواند بخیه ها را از جراحی خارج کرده و دوره بهبودی بیماری جراحی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین ، اکثر جراحان از این روش برای جراحی لاغری استفاده می کنند. شایع ترین جراحی های لاغری شامل بای پس معده ، آستین معده ، نوارهای معده قابل تنظیم و بای پس دوازدهه است. هر یک از این استراتژی های جراحی چاقی نقاط قوت و ضعف خود را دارد که در زیر به تفصیل به آنها اشاره می شود.

    آستین معده

    یکی از بهترین جراحی هایی که طرفداران زیادی دارد ، جراحی آستین معده مهدی سلیمی است. برای انجام این کار ، بیشتر معده فرد باید برداشته شود. این محلول میزان غذایی را که در طول روز می خورید کاهش می دهد و باعث می شود سریعتر احساس سیری کنید. معده هورمون های گرسنگی تولید می کند ، بنابراین آستین معده قسمتی از معده را که می تواند هورمون های گرسنگی تولید کند ، خارج می کند. با کاهش وزن ، خستگی و خستگی مداوم ادامه می یابد. با گذشت زمان ، بیماریهای مربوط به چاقی با این جراحی از بین می روند.

    بای پس معده

    یکی از استاندارد ترین جراحی های کاهش وزن در جهان ، جراحی بای پس معده است. برای انجام این کار ، قسمت کوچکی از معده باید به روده کوچک متصل شود تا وقتی فردی غذا می خورد ، غذا به طور مستقیم به قسمت کوچک معده برسد و بلافاصله احساس سیری کند. برای انجام این جراحی چاقی ، باید دستورات پزشک خود را به درستی رعایت کنید تا کمبود ویتامین ها و مواد معدنی نداشته باشید. چندین دلیل قوی برای کاهش وزن بعد از عمل بای پس معده وجود دارد که مهمترین آنها کاهش مصرف غذا است و دلیل دوم این است که غذای کمتری با دستکاری روده جذب می شود.

    حقایقی در مورد جراحی کاهش وزن چیست؟

    دریابید که جراحی چاقی در حال حاضر چیست. حال ، اگر شما کاندید مناسبی برای عمل جراحی کاهش وزن هستید ، بهتر است این مسائل را در نظر بگیرید تا با دید واضح تری در مورد جراحی کاهش وزن تصمیم گیری کنید.

    • چاقی تنها مشکل آشکار نیست. بلکه عامل اصلی اختلالات متابولیک آن است و به دنبال کند کردن متابولیسم بدن است. این فرد با کاهش میزان غذای مصرفی ، کاهش وزن را تجربه نمی کند.
    • خنثی سازی تغییرات متابولیک ناشی از جراحی کاهش وزن است. بنابراین ، بلافاصله پس از جراحی چاقی یک رژیم غذایی کامل ارائه می شود.
    • خطر جراحی چاقی با جراحی کیسه صفرا یکسان است و عوارض جانبی چاقی بر بدن بسیار بیشتر از عمل جراحی است.
    • جراحی چاقی یک تجربه احساسی است. برای ایجاد اعتماد به نفس در این زمینه به کمک پزشک خود نیاز دارید.

    جراحی چاقی می تواند فشار خون بالا ، درد مفاصل و دیابت نوع 2 را بهبود بخشد.

    • اگر چاقی سلامت افراد را به خطر بیندازد ، بیمه می تواند هزینه جراحی چاقی را تامین کند.
    • از آنجا که لاپاراسکوپی در جراحی کاهش وزن استفاده می شود ، هیچ درزی روی بدن باقی نمی ماند و دوره بهبودی بسیار کوتاه است. پس از دو هفته استراحت ، فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.
    • دو ماه بعد ، معده به شیوه جدیدی از زندگی عادت می کند و با گذشت زمان ، بدن انسان ایده آل می شود.
    • میزان موفقیت جراحی کاهش وزن در پنج سال گذشته 85٪ شناخته شده است ، بنابراین به افراد در رسیدن به تناسب اندام مورد نظر خود کمک می کند.

    اخرین حرف

    با ارائه این اطلاعات ، می فهمید که جراحی چاقی چیست و به مزایای مهم آن پی می برید. با این اوصاف ، اگر شما کاندید مناسبی برای جراحی کاهش وزن هستید ، توصیه می شود با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. به این ترتیب ، می توانید با او صحبت کنید تا راه حل مناسبی برای جراحی کاهش وزن در اختیار شما قرار دهد و با شما تماس بگیرد. اندام مورد نظر. مهم است بدانید که استفاده از رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم علاوه بر جراحی کاهش وزن ، روند کاهش وزن را تسریع کرده و می تواند منجر به کاهش وزن شود.

    * گزارش تبلیغات

    معرفی Use Case

    Use Case (یوزکیس) ابزاری برای تعریف تعاملات مورد نیاز کاربر در سیستم است، در واقع مجموعه اقداماتی است که مرحله به مرحله تعاملات بین کاربر و سیستم را برای رسیدن به یک هدف خاص (که همان کامل شدن کیس است) تعریف می کند. کیس را می توان یک کار در نظر گرفت که باید تکمیل شود.

    در توسعه نرم افزار Use Cases یا مجموعه ای از Caseها (کیس ها) نوشته می شود. در تصویر زیر هر کدام از بیضی ها یک کیس را نشان می دهد و کاربری که با سیستم از طریق این کیس ها ارتباط برقرار می کند.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.