آیا یادگیری زبان انگلیسی در خانه امکان پذیر است؟

اخبار تخصصی سئو را در این مرجع بخوانید.

آیا یادگیری زبان انگلیسی در خانه امکان پذیر است؟

۸۶۳ بازديد ۱ نظر

آیا یادگیری زبان انگلیسی در خانه امکان پذیر است؟ https://livemag.ir/2021/08/آیا-یادگیری-زبان-انگلیسی-در-خانه-امکان/ https://livemag.ir/2021/08/آیا-یادگیری-زبان-انگلیسی-در-خانه-امکان/#respond مجله زنده خبری Wed, 04 Aug 2021 18:16:18 0000 فرهنگ و هنر https://livemag.ir/?p=5411 یادگیری زبان انگلیسی در خانه واقعا میتوانید معجزه اسا باشد اگر به فوت و فن آن اشنا باشید. به هیچ عنوان هم لازم نیست نگران این باشید که در صورت داشتن اشتباه در صحبت کردن یا نوشتن خود کسی کنارتان نیست که شما را اصلاح کنید. زیاد اهمیت ندهید و مطمئن باشید به مرور زمان …

یادگیری زبان انگلیسی در خانه واقعا میتوانید معجزه اسا باشد اگر به فوت و فن آن اشنا باشید. به هیچ عنوان هم لازم نیست نگران این باشید که در صورت داشتن اشتباه در صحبت کردن یا نوشتن خود کسی کنارتان نیست که شما را اصلاح کنید. زیاد اهمیت ندهید و مطمئن باشید به مرور زمان اصلاح میشود.

به عنوان مثال ، شما نگران هستید که ممکن است تلفظ یا توان شنیدار شما درجا بزند و یا روند پیشرفت بسیار کندی بگیرد! شما حتی ممکن است ندانید که از کجا یادگیری را شروع کنید.

با این حال ، یادگیری زبان انگلیسی لزوماً به معنای تمرکز بر منابع مختلف دانشگاهی نیست. منابع زیادی برای راهنمایی شما در مسیر درست در دسترس است.

اگر در خانه با نگرش و منابع مناسب انگلیسی می خوانید ، در راه تسلط بر زبان انگلیسی هستید. مطمئن باشید لازم نیست در کلاس آنلاین زبان انگلیسی یا در یک کلاس حضوری زبان انگلیسی شرکت کنید. البته اگر فرصتی دارید حتماً شرکت کنید زیرا این کار باعث افزایش کارایی و سرعت یادگیری شما می شود.

ناگفته نماند در این بین برخی افراد به دلیل مشغله زیاد کلاسهای آموزش زبان انگلیسی آنلاین را انتخاب می کنند. اما اگر اینقدر وقت ندارید ، یادگیری زبان انگلیسی در خانه راه حل شماست.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقت لازم برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی را ندارند ، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه آشنا شوید.

ناگفته نماند که یکی از هوشمندانه ترین راه های یادگیری زبان انگلیسی در خانه شرکت در یک کلاس زبان آنلاین خوب است. در این حالت می توانید انگلیسی را با هزینه کم و البته با سرعت بالا در کنار معلم زبان آنلاین خود یاد بگیرید.

آیا یادگیری زبان انگلیسی در خانه امکان پذیر است؟

در ادامه نکات و روش هایی موثر برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه با شما در میان میگذاریم که میتوانید بسیار موثر و مهیج باشید. حتما آنها را جایی یادداشت کنید و در پروسه یادگیری خود از آنها استفاده نمایید.

برای یادگیری و آموزش زبان باید هدفمند باشید

شما همیشه باید به انتهای جاده برسید و آنچه را می خواهید ، نه تنها از نظر آموزش زبان انگلیسی ، بلکه در هر جهتی که انتخاب می کنید و می خواهید شروع کنید.

مطالعه کنید و بهترین روش یادگیری انگلیسی در خانه را پیدا کنید ، یادآوری هدف خود به شما انرژی و انگیزه می دهد تا در این کار زیاده روی نکنید.

فرقی نمی کند که هدف شما شرکت در آزمون آیلتس ، بهبود زبان انگلیسی یا یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت شما باشد. با وجود همه اینها ، دانستن هدف و تلاش مداوم برای رسیدن به آن ، ما را به موفقیت می رساند.

به خصوص هنگام یادگیری زبان انگلیسی در خانه ، نیازی به انجام تکالیف ندارید یا نیازی به شرکت در کلاسی نیستید که می خواهید از قبل آماده کنید. بنابراین شما هستید که می توانید خود را به خواندن روزانه متعهد کنید.

بنابراین اگر به کلاس زبان نروید ، خواه کلاس یک آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی باشد یا یک کلاس حضوری ، تعیین اهداف یادگیری می تواند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. چون خودت هستی و خودت.

یادگیری زبان را با کتاب خواندن تجربه کنید

سعی کنید یک کتاب انگلیسی در سطح خود پیدا کنید ، چه برای رمان های اساسی و چه رمان های طولانی تر ، می توانید با کتاب های کودکان شروع کنید. می توانید با صدای بلند برای یک دوست بخوانید ، هم صحبت و هم درک مطلب را تمرین کنید.

به طور کلی ، حتی اگر اهل مطالعه نیستید ، بدانید که خواندن به زبان مادری می تواند در آموزش سریع انگلیسی بسیار مفید باشد و قسمت بزرگی از مهارت های زبانی شما را بهبود می بخشد.

با بازی های رایانه ای انگلیسی یاد بگیر

بیشتر افراد هنگام یادگیری زبان به بازی های ویدیویی فکر نمی کنند. با این حال ، RPG ها (بازی های نقش آفرینی) و MMORPG ها (بازی های نقش آفرینی چند نفره آنلاین) راه های بسیار خوبی برای تمرین خواندن ، گوش دادن و صحبت به زبان انگلیسی نیز هستند.

آیا می دانید از طریق بازی های ویدیویی می توانید دوستان انگلیسی خود را پیدا کنید؟ همچنین ، زیاد نگران کلمات جدید نباشید. به محض بازی به آن عادت خواهید کرد.

به طور کلی ، بازی های رایانه ای به زبان اول یک روش عالی برای یادگیری این زبان در خانه است زیرا نه تنها مفید بلکه سرگرم کننده است و خستگی یادگیری زبان خارجی را از شما دور می کند.

بازی های مورد علاقه خود را انتخاب و مطابقت دهید و هنگام بازی انگلیسی خود را تمرین کنید. مثل این است که بدون داشتن معلم، یک کلاس آموزش آنلاین زبان را برای خود شبیه سازی کرده اید. عالی نیست؟

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، سریع ترین و پربازده ترین روش یادگیری زبان در خانه شرکت در کلاس های آموزش زبان آنلاین است. حتما به وبسایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان به آدرس اینترنتی www.englishdon.ir  مراجعه کنید و شرایط انرا بررسی نمایید.

https://livemag.ir/2021/08/آیا-یادگیری-زبان-انگلیسی-در-خانه-امکان/feed/ 0

یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟ چقدر زمان میبرد؟

یادگیری زبان انگلیسی

سوال خوبی است – در ادامه به این پرسش که انگلیسی برای افرادی که زبان اول آنها فارسی است سخت است یا خیر می پردازیم.

یادگیری انگلیسی سخت است؟

برای پاسخ به این سوال باید زبان اول، سوابق، فرهنگ و نگرش شما را در نظر بگیریم. البته عوامل دیگر نیز دخیل هستند.

لیست زیر دشواری سایر زبان های اصلی را برای انگلیسی زبانان بومی نشان می دهد (تخمینی). با فرض اینکه دشواری و زمان لازم برای یادگیری یک زبان یک مفهوم دوطرفه است (یعنی اگر زبان اول شما برای انگلیسی زبانان سخت باشد، انگلیسی نیز برای شما سخت خواهد بود) می توانید به پاسخ پرسش خود برسید.

کافی است زبان خود را پیدا کرده و به دسته بندی نگاه کنید:

گروه اول: 23-24 هفته (575-600 ساعت)

زبان های نزدیک به انگلیسی

آفریقایی، نروژی، دانمارکی، پرتغالی، هلندی، رومانیایی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، سوئدی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.