عزاداری محرم به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی با اولویت استفاده از فضای باز برگزار می‌شود https://online-mag.ir/2021/08/عزاداری-محرم-به-شرط-رعایت-پروتکل‌های/ مجله آنلاین Mon, 02 Aug 2021 13:24:35 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/08/عزاداری-محرم-به-شرط-رعایت-پروتکل‌های/ رئیس کمیسیون امنیتی ، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا ، با یک سال و نیم تجربه بیماری کرونا ، م effectiveثرترین گزینه در کنترل این بیماری ، بزرگترین مکانیسم از دو مکانیزمی است که از ماسک استفاده می کند. پروتکل سلامتی کردی: با افزایش سرعت روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی ، وضعیت عمومی …

رئیس کمیسیون امنیتی ، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا ، با یک سال و نیم تجربه بیماری کرونا ، م effectiveثرترین گزینه در کنترل این بیماری ، بزرگترین مکانیسم از دو مکانیزمی است که از ماسک استفاده می کند. پروتکل سلامتی کردی: با افزایش سرعت روند واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی ، وضعیت عمومی بیماری کشور کنترل شده و انتظار می رود که کنترل شود.

به گزارش مجله آنلاین ، حسین ذوالفقاری در جلسه امروز کمیسیون امنیت و انضباط اجتماعی کرونا ، ایرجی حریرچ ، معاون مدیر درمان ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان سازمان های مرتبط حضور داشتند. وی در وزارت کشور گفت که وضعیت بیماری کشور مناسب نیست. در شرایط کنونی ، افزایش حداکثر رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با سرعت واکسیناسیون می تواند زمینه را برای کنترل و کنترل بیماری فراهم کند.

با توجه به نحوه برگزاری مراسم محرم یکی از برنامه های اصلی کنفرانس امروز است ، با تاکید بر نقش م organizationsثر سازمان های تبلیغاتی اسلامی و اتخاذ تصمیمات زیر:

ذوالفقاری گفت که سال گذشته تجربه خوبی در مراسم محرم داشت و اظهار داشت که این تجربه موفق باید امسال با رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی تکرار شود.

وی افزود: “دفتر Saravati امسال مانند سال گذشته تأسیس نمی شود و در عوض گروه بهداشت به توزیع ماسک ها فکر می کند.”

رئیس کمیسیون امنیتی ، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا در بخشی دیگر از سخنان خود به راهپیمایی محرم اشاره کرد و گفت: اصول بهداشتی را به صورت محدود رعایت کنید. “

موضوع عدم برگزاری مراسم خانگی در ایام محرم ، تأکید دیگر بر جلسه امروز کمیسیون امنیتی ، اجتماعی و انتظامی کنترل بیماری های کرونا است که ذوالفقاری گفت: مزرعه برنج. مراسم یادبود در خانه آنها در هر شرایطی.

معاون وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مسئول اعلام و اجرای سیاست کرونا در ماه محرم بوده است ، گفت:

افزایش موارد ابتلا به کرونا در چند هفته گذشته یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در کنفرانس امروز است که در آن رئیس کمیسیون امنیت ، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا گفت: طی چند هفته آینده وارد کشور می شوم. انتظار می رود این مقدار محصولات وارداتی و داخلی روند واکسیناسیون جهانی را تسریع کند.

ذوالفقاری در ادامه گفت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت ، بیماری بیماری کرونا قلب هند دارای شیوع و میزان مرگ و میر بسیار بالایی است و به دلیل شیوع بالای این بیماری ، محدودیت های بهداشتی را تشدید کرده و اقدامات خاصی را انجام خواهیم داد. من باید احساس کنم. ” ستاد ملی مدیریت کرونا معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، وی در پایان گفت: “تجربه یک سال و نیم کرونا نشان می دهد که م effectiveثرترین گزینه در کنترل این بیماری استفاده از ماسک و پیروی از بزرگترین پروتکل های بهداشتی در دو مکانیسم است که جامعه را پایدار می کند. انتظار می رود افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با سرعت فرایند واکسیناسیون کنترل و کنترل وضعیت کلی بیماری های ملی.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.