قهرمانی ایتالیا در ویمبلی/دستان انگلیس باز هم به جام نرسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/07/قهرمانی-ایتالیا-در-ویمبلی-دستان-انگلی/ مجله آنلاین Mon, 12 Jul 2021 02:33:52 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/07/قهرمانی-ایتالیا-در-ویمبلی-دستان-انگلی/ فینال مرحله یک شانزدهم نهایی جام ملت های اروپا دوشنبه ساعت 23:30 بعد از ظهر در ورزشگاه ومبلی لندن بین انگلیس و تیم ملی فوتبال ایتالیا برگزار شد و ایتالیا در ضربات پنالتی پیروز شد. در پایان فینال ، جان لوئیجی دونالوما دروازه بان ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 انتخاب شد. در این …

فینال مرحله یک شانزدهم نهایی جام ملت های اروپا دوشنبه ساعت 23:30 بعد از ظهر در ورزشگاه ومبلی لندن بین انگلیس و تیم ملی فوتبال ایتالیا برگزار شد و ایتالیا در ضربات پنالتی پیروز شد.

در پایان فینال ، جان لوئیجی دونالوما دروازه بان ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 انتخاب شد.

در این بازی ، لوک شاو (2) در انگلیس و بونوچی (67) در ایتالیا گلزنی کردند و به این ترتیب دو تیم توانستند در پایان وقت عادی به تساوی یک بر یک برسند.

لوک شاو گل سه شیر را به ثمر رساند. در دقیقه 117 مسابقه ، یک ضد حمله با طراحی هری کین وارد محوطه جریمه آبی آزول ایتالیا شد و یک ضربه محکم را به دروازه دوناروما زد و در یک سانتر دقیق از جردن تریپیا فرو رفت.

با گل امشب ، این نمایش توانست سریعترین گل تاریخ فینال مسابقات را به ثمر برساند.

با سریعترین گل و مسن ترین گلزن بین انگلیس و ایتالیا مساوی کنید

گل های زودهنگام انگلیس به دو تیم این امکان را داد تا در همان دقایق اولیه پس از گل ، توپ را آرام کرده و از هیجان بازی کاسته و تاکتیک مربیگری را در زمین انجام دهند.

دانشجویان روبرتو مانچینی ایتالیایی در حمله ای که توسط جورجینیو و وراتی طراحی شد سعی کردند موقعیت هایی را برای Insigne ، Immobile و Chieza ایجاد کنند ، اما با یک دفاع منطقی و قدرتمند انگلیس ، از موقعیت خطرناک این هدف جلوگیری کردم. این “جردن پیکفورد” شد.

پس از مسابقه ، انگلیسی ها همیشه سعی می کردند توپ را در وسط زمین قرار دهند ، اما پاس طولانی ایتالیا بازی را سرعت بخشید و در نهایت نیمه اول با دفاع منطقی انگلیس و ایتالیا همراه شد.

با سریعترین گل و مسن ترین گلزن بین انگلیس و ایتالیا مساوی کنید

نیمه دوم با حمله تمام عیار ایتالیا آغاز شد. آزوری در اوایل نیمه دوم سعی کرد دروازه انگلیس را باز کند و گل دقیقه دوم را جبران کند ، اما دفاع سه شیر مانع از حمله بازیکنان ایتالیا شد.

بازیکنان آبی لاجورد ایتالیا سعی کردند از عمق دفاع انگلیس به گل پیکفورد برسند. تاکتیکی که در آن رحیم استرلینگ در دقیقه 48 پشت محوطه جریمه تیم میزبان مقابل اینسیگن اشتباه کرد و یک موقعیت خطرناک برای گلزنی ایتالیا به دست آورد.

با این حال ، اینکین نتوانست از ضربه آزاد فراتر از دروازه انگلیس استفاده کند و گرت ساوت گیت توانست روی نیمکت انگلیس نفس راحتی بکشد.

در دقیقه 53 ، مانچو تصمیم گرفت تیم ها را عوض کند تا به ترتیب برایان کریستیانو و سیرو ایموبیله را برایان کریستیانو و دومنیکو بردی جایگزین کنند.

یک بازیکن جایگزین برای ایتالیا برای بازی در نیمه انگلیسی بیشتر از قبل ، نمایش یک مسابقه کاملا یک طرفه در مقابل نزدیک به 70،000 انگلیسی.

گرت ساوت گیت به ندرت صاحب توپ می شد ، اما یک پاس بلند را به سمت دروازه ایتالیا امتحان کرد تا خط دفاع ازوری عقب نشینی کند. این تاکتیکها در اواسط نیمه دوم به سه شیرها کرنر متوالی می دادند ، اما هیچ یک از بازیکنان تیم را به دروازه برگرداندند.

بسیاری از مهاجمان ایتالیایی در میان مدافعان انگلیس بودند زیرا سه شیر به رهبری هری مگوایر سعی در دفع همه توپها داشتند. در تلاشی که سرانجام در دقیقه 67 کرنر ناکام ماند ، ایتالیا توپ را در کرنر و بین کارو وراتی و تیرک دروازه انگلیس با ضربه “لئوناردو بونوچی” برگرداند.

با سریعترین گل و مسن ترین گلزن بین انگلیس و ایتالیا مساوی کنید

گرت ساوت گیت پس از گل ایتالیا تصمیم به تغییر ترکیب سه شیرها گرفت و این مسابقه به عنوان موقعیتی تهاجمی به تصویر کشیده شد.

در دقیقه 70 “ساکا” جای تریپیا را گرفت و در دقیقه 73 “هندرسون” جایگزین “دکلین رایس” شد و به میزبان سرخپوشان اجازه داد بازی را کمی تهاجمی دنبال کند.

تغییر در زبان انگلیسی باعث ایجاد تعادل در بازی شد و انگلیسی ها اهداف ایتالیا را تحت فشار قرار دادند. ارسال های کوتاه و بلند هندرسون در میانه زمین دفع توپ برای مدافعان بلند قامت ایتالیا را دشوار کرد.

بعداً ، فدریکو کیزا ، مهاجم جوان ایتالیایی مصدوم شد و مانچو تصمیم گرفت به “برنالسکی” بپیوندد.

ورودی فقط یک دقیقه بعد از ورود تماشاگران به زمین مسابقه متوقف شد.

بعد از این صحنه ، دو تیم بازی نسبتاً متعادلی را به نمایش گذاشتند و وقت اضافی را با سریعترین گل و مسن ترین گلزنان به فینال یورو 2020 رساندند.

وقت اضافه با یک بازی نسبتاً تهاجمی انگلیسی همراه بود زیرا او سعی داشت با یک پاس از جناحین ، یک موقعیت گل برای گل Donna Loma ایجاد کند. هافبک ایتالیایی به دلیل باز نشدن دروازه این تیم به دلیل دفاع باتجربه و باهوش از دروازه بان آبی پوشان لاجورد ، جرات مقاومت در برابر دروازه انگلیس را داشت. آنها جوردن پیکفورد را مجبور کردند که با ارسال پاس 2 بار از روی زمین عبور کند اما در نهایت تلاش دو تیم برای تعیین ضربه پنالتی قهرمان یورو 2020 به جایی نرسید.

ایتالیا دستان ومبلی / انگلیسی را که هنوز دور از دسترس جام هستند شکست داد

ضربه پنالتی با پرتاب سکه آغاز شد وقتی پیکفورد درون دروازه ایستاد و برناردی اولین پنالتی ایتالیا را به ثمر رساند. در آشفتگی هواداران انگلیس در تلاطم هواداران پیکفورد با پای چپ ضربه ای به تور دروازه برخورد کرد.

هری کین کاپیتان سه شیرها علی رغم تشخیص صحیح دوناروما ، اولین پنالتی انگلیس را برای ورود به دروازه آزوری به دست آورد.

آندره بروتی بازیکن 27 ساله ایتالیایی پنالتی دوم تیم را روی پای راست خود دریافت کرد اما با واکنش دیدنی پیکفورد مانع شد.

مدافع قدرتمند انگلیس مک گایر با یک پنالتی دوم برای تیم با پای راست به سمت سقف دروازه های آبی آزول هواداران انگلیس را خوشحال کرد.

لئوناردو بونوچی ، گلزن ایتالیایی پشت یک ضربه پنالتی سوم از سمت خود در جریان بازی ایستاد. این گل علی رغم تشخیص دروازه بان انگلیس بود.

مارکوس راشفورد در انگلیس پنالتی بعدی را به دست آورد تا دو تیم با یک پنالتی مساوی شود.

برناردسکی با پای چپ توپ را به وسط تور زد و یک پنالتی برای ایتالیا به ثمر رساند.

سانچو چهارمین پنالتی انگلیس را دریافت کرد که دونالدوما در آن پرید و با تمام وجود آن را دریافت کرد.

جورجینیو پشت ضربه پنالتی پنجم تیم ایستاد که پیکفورد آن را تشخیص داد و توپ را دفع کرد و قبل از برخورد به تیر دروازه ، در بازوی پیکفورد قرار گرفت.

اما ساکا همچنین نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا ایتالیا در خانه لندن را شکست دهد.

بهترین زمان سفر به رم

بهترین فصل برای سفر به رم از نظر قیمت، در فصل زمستان (از ماه دسامبر تا اواخر فوریه) است. در واقع در این فصل شهر خلوت بوده و تقریبا خالی از گردشگر است و قیمت هتل‌ها و بلیط بسیار پایین است. بهترین فصل برای تور رم از نظر آب و هوا در فصل بهار (از ماه آپریل تا اواخر می) است که در این ماه‌ها رم بهترین آب و هوا را برای پیاده روی و گشت و گذار تاریخی دارد.

جاذبه های گردشگری رم اینجا ببینید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.