علت موفق نشدن بخش خصوصی ایران در واردات واکسن کرونا چه بود؟ https://online-mag.ir/2021/05/علت-موفق-نشدن-بخش-خصوصی-ایران-در-واردات/ مجله آنلاین Mon, 31 May 2021 02:30:33 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/05/علت-موفق-نشدن-بخش-خصوصی-ایران-در-واردات/ دکتر محمدرضا شانزاز گفت: تقریباً 38 توصیه نامه برای واردات واکسن کرونا به شرکت های خصوصی صادر شده است و سفیران ایران در برخی کشورها گفته اند که صدور توصیه نامه به این تعداد شرکت خصوصی بر قیمت جهانی واکسن کرونا تأثیر می گذارد. . مراجعه مکرر آنها. وی افزود: “تاكنون ، نه س sectorالات …

دکتر محمدرضا شانزاز گفت: تقریباً 38 توصیه نامه برای واردات واکسن کرونا به شرکت های خصوصی صادر شده است و سفیران ایران در برخی کشورها گفته اند که صدور توصیه نامه به این تعداد شرکت خصوصی بر قیمت جهانی واکسن کرونا تأثیر می گذارد. . مراجعه مکرر آنها.

وی افزود: “تاكنون ، نه س sectorالات بخش خصوصی و نه مشاوره منجر به نتایج واكسن و واردات نشده است ، اما دستور وزیر بهداشت تصمیم گرفته است كه با جدیت و سرعت بیشتری در این موارد پیگیری كند. ارجاع در زمان خاصی انجام نمی شود.”

“حتی Pfizer ، بزرگترین شرکت واکسن سازی در جهان ، اعلام کرده است که ما با دولت در حال کار هستیم و تاکنون هیچ واکسنی به بخش خصوصی ارائه نشده است ، به این معنی که واکسن های دیگری نیز در جهان وجود دارد. به این دلیل و این دلیل اصلی ، بخش خصوصی ایران نتوانست وارد کند.

شانزاس ، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: “ما می خواهیم بخش خصوصی بتواند ویروس های کرونا را وارد کند ، اما با سیاست هایی که در سراسر جهان وجود دارد ، این کار آسان نیست.”

“علیرغم برخی وعده ها برای واردات واکسن کرونا در داخل کشور تا اوایل ماه ژوئن ، تاکنون هیچ واکسن بخش خصوصی ارسال نشده است و امروز دستورالعمل جدیدی توسط وزیر صادر شده است. و امیدوارم که بتوانیم کمک و واردات واکسن کرونا به کشور انجام دهیم. .

نمی خواهید انتخاب کنید؟

8 تا از بهترین کلاسهای خصوصی زبان (تهران و شهرهای بزرگ)

در این مطلب با دقت هر چه تمام تر با استفاده از نظرات زبان آموزان، اساتید زبان انگلیسی و چند معیار دیگر بهترین اساتید زبان انگلیسی را در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز، و سایر شهرهای بزرگ ایران به شما معرفی می کنیم. این اساتید بهترین ها و باسابقه ترین ها برای یادگیری مکالمه انگلیسی، عمومی و آزمون آیلتس هم برای کودکان و هم بزرگسالان هستند.

English-Private-lesson

چند نکته برای یادگیری سریع تر زبان

  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید
  • اصطلاحات رایج زبان انگلیسی را یاد بگیرید
  • در شبکه های اجتماعی مثل reddit یا اینستاگرام با انگلیسی زبان ها چت کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.