آغاز فیلمبرداری «سگ زرد» در دماوند/ مستندساز حیات وحش، فیلم سینمایی می‌سازد https://online-mag.ir/2021/03/آغاز-فیلمبرداری-سگ-زرد-در-دماوند-مست/ مجله آنلاین Mon, 01 Mar 2021 08:39:11 0000 مجله هنری و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/03/آغاز-فیلمبرداری-سگ-زرد-در-دماوند-مست/ به گزارش گروه فرهنگی هنری خبرگزاری آنا ، قهرمان مستندساز حیات وحش اولین فیلم بلند خود را با نام “سگ زرد” جلوی دوربین ساخت. دوستانیان در این باره گفت: فیلمبرداری این فیلم با بازی های مصطفی الفانی ، نرگس صفدریان ، موسی سیلدل و جلال آوج بازیگران تئاتر دماوند آغاز شد. «سگ زرد» در ژانر …

به گزارش گروه فرهنگی هنری خبرگزاری آنا ، قهرمان مستندساز حیات وحش اولین فیلم بلند خود را با نام “سگ زرد” جلوی دوربین ساخت.

دوستانیان در این باره گفت: فیلمبرداری این فیلم با بازی های مصطفی الفانی ، نرگس صفدریان ، موسی سیلدل و جلال آوج بازیگران تئاتر دماوند آغاز شد. «سگ زرد» در ژانر ترسناک ساخته شده است و داستان آن براساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

فیلم سگ زرد

“سگ زرد” به نویسندگی و کارگردانی دوستان قهرمان ، داستان مردی میانسال را روایت می کند که از کودکی آسیب دیده بود و این گذشته تاریک اکنون مرتکب جرمی شده است.

مسعود خداداد مسئول عکس است و سایر عناصر عبارتند از: ضبط صدا: محمدجوادالله دادی ، عکاس: حمزه محمد حسینی ، طراح و مدیر تولید: نرگس صفدریان ، طراحی صحنه: ارشک راستاد ، طراح گریم: نرگس صفدریان ، کارگردان تهیه کننده: جواد ربیع ، مشاور رسانه ای: مطهره کشاورز محمدیان و تهیه کننده: دلاور دوستانیان و مصطفی عرفانی.

دلاور دوستیان در سال 1346 در ایلام متولد شد. وی در دنیای سینما آثاری مانند “علی” ، “جاده” ، “یک زندگی پنهان” ، “دور” ، “هینیمینی” ، “شمال به جنوب” ، “داستان فیکا و فیدان” و “آهسته. تدریجی.” و آرام “. وی برنده جوایز بهترین مستندها ، عکاسی و تحقیقات شده است.

انتهای پیام / 4143 /

لیست قطعی بهترین مستندهای دنیا در 40 سال اخیر+ لینک دانلود

اگر به مستند علاقه دارید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 75 مستند برتر پرداخته شده است که می توانند دید شما را به زندگی تغییر دهند. پس با ما همراه باشید.

مستند با اوباما

7 نکته درباره این مستندها

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود مستندها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • اکثر این عنوانها در فیلیمو نیز به صورت دوبله شده قابل تماشا هستند. حتما توصیه می شود برای رعایت حقوق مولفین اکانت فیلیمو تهیه نمایید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.