افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای اشتره گل گل کوهدشت https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-زمین-چمن-مصنوعی-مینی-فوتبال-روس/ https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-زمین-چمن-مصنوعی-مینی-فوتبال-روس/#respond مجله زنده خبری Wed, 03 Feb 2021 00:43:38 0000 استانی https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-زمین-چمن-مصنوعی-مینی-فوتبال-روس/ به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری ازلرستان ، روز سه شنبه ، سومین روز از دهه مبارک فجر ، با حضور هاشماتول ، امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه ، مویتبا بیرانوند فرماندار شهرستان مدیر ورزش و جوانان کوهدا کوهدشت و جمعی از مسئولان محلی. زمین فوتبال …

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری ازلرستان ، روز سه شنبه ، سومین روز از دهه مبارک فجر ، با حضور هاشماتول ، امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه ، مویتبا بیرانوند فرماندار شهرستان مدیر ورزش و جوانان کوهدا کوهدشت و جمعی از مسئولان محلی. زمین فوتبال مصنوعی اشتر گل گل کوهدشت به مساحت 1100 متر مربع با وام 7500 ریال وام ملی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در خصوص مشخصات پروژه مینی فوتبال اشتر گل گل کوهدشت با بیان اینکه این پروژه در سال 1998 راه اندازی شده است گفت: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت 1100 متر مربع با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تن وام ملی. “

حشمت الله امان الهی با بیان اینکه کارفرمای این پروژه عمرانی-ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان است ، افزود: توسعه ورزش در روستاها و ارتقا ورزش روستایی از اهداف ما در ورزش در استان. “اجازه دهید این پروژه وارد چرخه استفاده از جوانان روستای اشتره گل گل کوهدشت شود.

https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-زمین-چمن-مصنوعی-مینی-فوتبال-روس/feed/ 0

اگر به فوتبال علاقه دارید، بهتر است ابتدا با 10 قانون برتر و اساسی این بازی برای مبتدیان آشنا شوید. در این مطلب با ده مورد از مهمترین و اساسی ترین قوانین و مقررات فوتبال که در لیگ های فوتبال انگلیس بازی می شود، آشنا می شوید. اگر می خواهید در 5 تا 10 دقیقه، با بازی فوتبال آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. پس از آن نکاتی برای آموزش فوتبال به سنین پایه آورده شده است که می توانید از آنها برای آموزش این ورزش به فرزندتان استفاده کنید.

در حقیقت فوتبال یکی از محبوب ترین و رقابتی ترین بازی با توپ در فضای باز است.

این بازی طرفداران بسیار زیاد و مختلفی دارد. برخی از مشهورترین بازیکنان در بهترین باشگاه های لیگ برتر بازی می کنند و برخی دیگر روزهای تعطیل یا در اوقات فراغت خود این بازی را بهمراه دوستان خود انجام می دهند.

دانستن این 10 قانون ساده و اساسی، برای تمام دوستداران فوتبال توصیه می شود. این راهنما برای کسانی مناسب است که از بازی و تماشای فوتبال لذت می برند.

فوتبال بازی است که از چابکی، آمادگی جسمانی و مهارت های کافی برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود. بازیکنان در هر سطح مهارت و تکنیکی که هستند، باید از این 10 قانون اساسی پیروی کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.